اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مهماندار مطرح کرد

آغاز طرح زمستانی با ۳۰ هزار نیرو و امکانات ویژه در پایتخت

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: بیش از ۱۰ هزار وسیله‌‌نقلیه و ۳۰ هزار نیرو با امکانات ویژه در مجموعه پلیس، شهرداری، اورژانس، امداد و نجات و سازمان راهداری در استان تهران و شهر تهران آماده خدمت‌رسانی در این طرح هستند.

آغاز طرح زمستانی با ۳۰ هزار نیرو و امکانات ویژه در پایتخت

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس, صبح امروز رزمایش مشترک طرح زمستانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با مشارکت ارگانهای مرتبط شهری از جمله فرمانداری تهران، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مرکز اورژانس، هلال‌احمر، آتش‌نشانی، راهداری، مدیریت بحران، تاکسیرانی و... در بوستان ولایت برگزار شد.

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با اعلام اینکه برای نخستین بار در تهران بزرگ رزمایش مشترک با موضوع طرح زمستانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این رزمایش تمامی سازمانهای دخیل در امر خدمات‌رسانی در زمستان حضور دارند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  با بیان اینکه نیروهای یگان امداد پلیس در سال گذشته خدمات ویژه‌ای برای در راه‌ماندگان انجام دادند، گفت: سال گذشته شهرداری تهران نیز خدمات ویژه‌ای را ارائه کرد.

سردار مهماندار تصریح کرد: بیش از ۱۰ هزار وسیله‌‌نقلیه و ۳۰ هزار نیرو با امکانات ویژه در مجموعه پلیس، شهرداری، اورژانس، امداد و نجات و سازمان راهداری در استان تهران و شهر تهران آماده خدمت‌رسانی در این طرح هستند.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی با کمک تمامی ارگانها آماده می‌شویم ترافیک متفاوت تهران را در اسفند مدیریت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول