اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تبدیل به شهری هوشمند

گره‌های ترافیکی شهر کرج باز می‌شود

شهردار كرج گفت: توسعه سیستم حمل و نقل ریلی مهمترین چشم انداز مدیریت شهری است.

گره‌های ترافیکی شهر کرج باز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده در سومین همایش مدیریت حمل و نقل شهری، اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری کرج، بحث توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت تسهیل تردد عابران پیاده در سطح شهر افزود: برنامه ریزی برای کاهش مشکلات تردد عابرین پیاده وظیفه مجموعه مدیریت شهری است که درصدد هستیم بهترین عملکرد در این حوزه را به منصه ظهور بگذاریم.

شهردار کرج فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از مهم ترین مشکلات کرج عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از تکنولوژی برتر در توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی بهترین راه برای رفع مشکلات این حوزه است.

وی گفت: بدون شک راه‌اندازی شهر هوشمند و ایجاد بستر لازم در این خصوص کاهش تقاضای سفرهای درون شهری شهروندان را به همراه دارد.

کمالی‌زاده با اشاره به ضرورت تمرکز زدایی از مراکز خرید در هسته اصلی شهر، تصریح کرد: متاسفانه مرکز خریدی خارج از شهر در کرج وجود ندارد و تمام مراکز در محدوده شهری تعریف شده است.

وی گفت: توسعه سیستم حمل و نقل ریلی به عنوان مهمترین چشم‌انداز مدیریت شهری کرج مطرح است و راه‌اندازی خطوط قطار شهری نقش به سزایی در کاهش ترافیک شهر خواهد داشت.

شهردار کرج با اشاره به نقش ناوگان اتوبوسرانی در کاهش ترافیک شهری، اظهار کرد: رانندگان اتوبوس نیز باید در مکان تعیین شده نسبت به سوار و پیاده کردن مسافرین اقدام کنند تا شاهد افزایش گره‌های ترافیکی در شهر نباشیم.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول