اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آیت‌الله اراکی:

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است/ یمن پیروز است همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد

آیت‌الله اراکی در نشست دفاع از ملت یمن پیروزی مظلومان بر ستمگران را سنت الهی برشمرد و گفت: ملت یمن پیروز می‌شوند همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد.

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است/ یمن پیروز است همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ نشست دفاع از مردم یمن عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه در مجتمع سیدالشهدا(ع) و باحضور آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، آیت‌الله محمدحسن اختری دبیر مجمع جهانی اهل بیت (ع) و برخی فعالان فرهنگی از کشورهای مختلف برگزار شد.

جنایات نظام‌های ستمگر در یمن و سکوت مجامع بین‌المللی

در این مراسم آیت‌الله اراکی که بیشتر صحبت‌هایش را به زبان عربی ارائه داد، با اشاره به اینکه ملت یمن ملت مقاوم است، ابراز داشت: امروز روزی است که همه نظام‌های ستمگر دست به دست هم داده‌اند و این جنایت‌ها را در یمن رقم می‌زنند و نظام بین‌الملل در برابر این عمل جنایتکارانه سکوت می‌کند.

پیروزی مستضعفان بر ظالمان سنت الهی

وی با اشاره به اجرا شدن سنت‌ الهی در سطح نظام بین‌الملل افزود: امروز همه نظام‌های ستمگر در کنار هم قرار گرفتند و از سوی دیگر تمام مردمی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته و ستمدیده‌اند در سمت دیگر هستند. خداوند در یکی از سنت‌های خود ستمگران را به وسیله انسان‌های مستضعف و ستمدیده سرکوب می‌کند و به عبارتی قدرت خود را در اینجا با سرکوب آنها توسط نیروهای ستمدیده‌اش نشان می‌دهد.

فجایع یمن ذبح ادیان، انسانیت و ایمان است

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه عده‌ای از انسان‌ها برای دفاع از سرزمین، دفاع از حق طبیعی و انسانی خود در برابر نظام استکبار ایستاده‌اند، تصریح کرد: آنچه که امروز در سرزمینی یمن اتفاق می‌افتد، در واقع ذبح ادیان، ذبح انسانیت و ایمان به وسیله آمریکا و متحدانش صورت می‌گیرد. در واقع امروز تمام کفر یکپارچه در برابر ایمان یکپارچه قرار گرفته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه یمن سرزمین ایمان است، ادامه داد: امروز استکبار جهانی بیشترین خشونت‌ها علیه مردم یمن انجام می‌دهد، ما وظیفه داریم از کسانی که به خاطر ایمان و سرزمینشان در برابر ظلم ایستاده‌اند، حمایت کنیم.

پیروزی از آن ملت یمن است

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه نهایت و نتیجه مقاومت در یمن پیروزی است، خاطرنشان کرد: ملت با ایمان یمن حتماً پیروز خواهد شد و سنت الهی به همگان نشان داده خواهد شد که همه قدرت‌ها از آن خدا است.

ملت یمن پیروز می‌شوند همان‌طور که حزب‌الله پیروز شد

وی گفت: حزب‌الله ستمدیده و مستضعف توانست رژیم‌صهیونیستی را سرکوب کند و در آینده نیز آل سعود به وسیله یمنی‌های مقاوم سرکوب خواهد شد و وظیفه ماست که به آنها در این راه کمک کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول