اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر بهداشت خبرداد

تدوین استراتژی 5 ساله آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین برنامه پنج ساله در خصوص استراتژی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور خبرداد.

تدوین استراتژی 5 ساله آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدباقر لاریجانی صبح امروز در جمع هیئت رئیسه و مدیران آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: آموزش و پژوهش رکن اصلی دانشگاه است که در کنار بهداشت و درمان توجه بیشتری باید به آن شود.

وی افزود: قدمت دانشگاه علوم پزشکی جهرم به سال ۵۶ باز می‌گردد و تا کنون ظرفیت‌های خوبی در حیطه درمان و آموزش داشته است. 

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برای استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی جهرم و ارتقاء بیشتر آن در آموزش و پژوهش نیاز به طراحی برنامه پنج ساله در شورای گسترش کشور است.

 لاریجانی بیان کرد: پیشرفت درمان در شهرستان جهرم روندی رو به رشد داشته و زیرساخت‌های خوب درمانی و بهداشتی در این شهرستان شکل گرفته است.

وی با اشاره به سیاست‌های وزارتخانه در تعیین برنامه پنج ساله در خصوص استراتژی‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: دانشگاه علوم پزشکی جهرم می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های خوب خود و بستن برنامه و چشم‌اندازهای آتی، نیازهای آموزشی خود را مرتفع و رشته‌های تحصیلات تکمیلی و رزیدنتی مورد نیاز را اضافه کند. 

محمد رحمانیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در ادامه این جلسه با اشاره به وجود هزار و  ۶۴ دانشجو و ۱۱٣ عضو هیئت علمی در این دانشگاه گفت: تمام تلاش ما بر این است که در کنار ارتقاء زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی دانشگاه که رشد خوبی داشته است، بتوانیم ارتقاء زیرساخت‌های آموزشی را هم داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور ۱٢۰ پزشک متخصص در شهرستان جهرم گفت: از ٢۵۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان، ٧۵۰ هزار نفر تحت پوشش درمان بوده و ۶۰ درصد از مراجعین ما به کلینک‌های تخصصی و فوق تخصصی درمانی جهرم از شهرستان‌ها و مراکز استان همجوار هستند.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول