اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تهران:

تعاونی‌های مسکن تهران مشکلاتی جدی دارند/ لزوم راه‌اندازی قطار شهری در اسلامشهر

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تعاونی‌های مسکن تهران مشکلاتی جدی دارند، گفت: احداث قطار شهری به ویژه در اسلامشهر کار بزرگی برای استان تهران است که امیدواریم استاندار جدید آن را به سرانجام برساند.

تعاونی‌های مسکن تهران مشکلاتی جدی دارند/ لزوم راه‌اندازی قطار شهری در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد بعد از ظهر دوشنبه در آئین تکریم محمدحسین مقیمی استاندار سابق و معارفه انوشیروان محسنی بند پی به عنوان استاندار جدید تهران اظهار داشت: ترافیک و آلودگی هوا از مسائل اساسی است که استاندار سابق در دوران تصدی استانداری تهران به آن توجه داشت.

وی افزود: احداث قطار شهری به ویژه در اسلامشهر کار بزرگی برای استان تهران است، افزود: رینگ آب شرب تهران با هزینه سنگین در دوران حضور استاندار سابق تا ٨٠ درصد انجام شده و امیدواریم که دار دوران استاندار جدید به سرعت نهایی شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه تعاونی‌های‌ مسکن تهران مشکلات جدی دارند، گفت: کاهش بافت فرسوده نقش مهمی در کاهش آسیب‌پذیری تهران دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: حضور استاندار سابق در استان تهران مورد وفاق و امنیت آفرین بود و تلاش استاندار جدید نیز باید در ارتقاء نظام مردم‌سالاری در کشور متمرکز باشد.

صدیقی با بیان اینکه دولت باید برای افزایش اختیارات استانداران تصمیم بگیرد، تصریح کرد: در صورتی که محدوده اختیارات استانداران گسترده‌تر بود شاهد تحول بیشتری در کشور بودیم و این اقدام موجب کاهش هزینه‌های اداره کشور می‌شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: باید با جرم برخورد شود و عدم احساس امنیت متخلف با تقویت نیروی انتظامی و قوه‌قضائیه محقق می‌شود.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول