اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو:

سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو به 13 هزار میلیارد ریال افزایش یافت

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو از ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافت .

سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو به 13 هزار میلیارد ریال افزایش یافت

غلامرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار کرد: در جلسه کارگروه تخصصی شورای عالی سازمان‌های مناطق آزاد تجاری - صنعتی به منظور بررسی درخواست سازمان منطقه آزاد ماکو جهت افزایش سرمایه این سازمان موافقت شد.

وی تصریح کرد: براساس این صورت‌جلسه سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو از ۱۰۰ میلیارد ریال به ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اصلاح ساختار مالی و تامین مالی پروژه‌های عمرانی از طریق انتشار اوراق گفت: افزایش اعتبار مالی سازمان و انجام امور زیربنایی، عمرانی و آبادانی از مهمترین اهداف افزایش سرمایه سازمان منطقه آزاد ماکو است.

وی بیان کرد:‌ منطقه آزاد ماکو به منظور تسریع در انجام امور زیر بنایی، عمران و آبادانی، رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و افزایش در آمد عمومی، ایجاد اشتغال سالم و مولد، تنظیم بازار کار، حضور فعال در بازارهای جهانی و منطقه ای، تولید و صادرات کالاهای صنعتی و تبدیلی و ارائه خدمات عمومی تاسیس شده است.

رضایی با اشاره به اینکه این سازمان و شرکت‌های وابسته به آن از شمول قوانین و مقررات عمومی دولت مستثنی بوده و منحصرا" براساس قانون اداره مناطق آزاد تجاری، صنعتی جمهوری اسلامی ایران و اساسنامه‌های مربوط اداره می‌شوند ادامه داد: این سازمان در موارد پیش بینی نشده در قانون و اساسنامه‌های مرتبط، تابع قانون تجارت است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول