اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گریفیتس: برای تضمین اجرای فوری توافق الحدیده تلاش می‌کنیم

نماینده سازمان ملل در امور یمن از تلاش خود برای رایزنی با انصارالله و دولت مستعفی یمن برای ضمانت اجرای فوری توافق الحدیده خبر داد.

گریفیتس: برای تضمین اجرای فوری توافق الحدیده تلاش می‌کنیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن از طرف‌های درگیر خواست تا به تعهدات خود درباره نص توافق استکهلم احترام بگذارند.

وی گفت که با دولت مستعفی یمن و مسئولان انصارالله برای ضمانت اجرای هر چه سریعتر توافق به دست آمده در گفت‌‌وگوهای صلح یمن در سوئد بر سر آتش بس در الحدیده رایزنی خواهد کرد.

منابع خبری گزارش دادند که آتش‌بس میان طرف‌های درگیر جنگ در یمن از بامداد سه‌شنبه در بندر الحدیده این کشور اجرایی خواهد شد.

«داین نیسنبام» خبرنگار روزنامه «وال‌استریت‌ژورنال» این خبر را در حساب کاربری‌اش در توئیتر منتشر کرده است. یک منبع انصارالله نیز در گفت‌وگو با الجزیره آن را تأیید کرد.

این در حالی است که ائتلاف سعودی با وجود توافق به دست آمده بین طرف‌های یمنی در سوئد درباره الحدیده، با ادامه حملاتش آن را نقض می‌کند.

«یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن دیروز گفته بود که ائتلاف سعودی با وجود توافقات حاصله به حملات خود در الحدیده ادامه می‌دهد و آتش‌بس را نقض می‌کند.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول