اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت خبر داد

نشست زمین در یک مدرسه/ خطری دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت از نشست زمین در یکی از مدارس پاکدشت خبر داد و گفت: اقدامات لازم برای رفع خطر انجام شده و محیط ایمن‌سازی شده است.

نشست زمین در یک مدرسه/ خطری دانش‌آموزان را تهدید نمی‌کند

محمد سیلسپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارداشت: هفته گذشته اطلاع دادند حیاط مدرسه نشست کرده که فوراً موضوع مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مشخص شد بر اثر شکستگی لوله و نشت آب به مرور زمان زمین شسته شده که در نهایت منجر به نشست زمین شده است.

وی درباره حفر چاه جدید در مدرسه گفت: به‌منظور پیداکردن علت نشست زمین، حیاط مدرسه کنده شد و مشخص شد چاه مدرسه قابل استفاده نیست و باید چاه جدیدی حفر شود.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان پاکدشت درباره امنیت مدرسه خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی برای مدرسه و دانش‌آموزان وجود ندارد و عملیات حفر چاه و اصلاح حیاط مدرسه زیر نظر مهندسین اداره نوسازی انجام می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مدرسه بهار با قدمت ۸ساله و ۲ شیفته با ۷۰۰ دانش آموز در محله خیام پاکدشت قرار دارد، همچنین مدرسه مذکور از نظر نوسازی و زلزله مقاوم‌سازی شده است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول