اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت

دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران از دریافت مجوز این تشکل دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان تهران خبر داد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران مجوز فعالیت گرفت.

عباس جمالی دبیر هیئت موسس جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران با اعلام این خبر به فارس گفت: پس از تاسیس دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۰، مأموریت تربیت معلمین آینده آموزش و پرورش به این دانشگاه محول شد و با توجه به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت ویژه این دانشگاه و همچنین نشست‌های مشورتی که با دانشجو معلمان فعال دانشگاه فرهنگیان استان تهران داشتیم به این نتیجه رسیدیم که همواره خلا حضور تشکل‌های اسلامی انقلابی در این دانشگاه حس می شود.

وی ادامه داد: پس از تحقیق و آشنایی با اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصمیم بر آن شد تا اقدام به تاسیس دفتر این تشکل در دانشگاه‌های فرهنگیان استان تهران کنیم و با یاری خداوند متعال و پیگیری‌های مکرر هیئت موسس در آخرین جلسه آبان‌ماه هیئت نظارت بر تشکلهای دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مجوز فعالیت این تشکل صادر شد.

این فعال دانشجویی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تهران  تاکید کرد: از اهداف اولیه تاسیس دفتر این تشکل می‌توان به بررسی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، افزایش سطح تحلیل سیاسی دانشجو معلمان ، افزایش بصیرت انقلابی و همچنین مبارزه با ظلم و ظلم پذیری اشاره کرد.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان تهران بتوانیم به دور از بازی‌های سیاسی که متاسفانه یکی از علل اصلی مشکلات کنونی کشور است قدمی برای پیشرفت دانشگاه و کشور برداریم.

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول