اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس:

نمایندگان اصفهان فردا به مجلس نمی‌روند

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی استعفای نمایندگان استان اصفهان را جدی دانست و از عدم حضور نمایندگان در جلسه فردا خبر داد.

نمایندگان اصفهان فردا به مجلس نمی‌روند

سمیه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهاقان اظهار کرد: روز یکشنبه نمایندگان استان اصفهان به تهران نمی‌روند و در اصفهان می‌مانند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکشنبه نمایندگان اصفهان به صحن مجلس نمی‌روند، افزود: در روز یک شنبه صحن علنی برگزار می‌شود اما همه ما نمایندگان استان اصفهان که حاضر به استعفا هستند به دفتر آیت‌الله طباطبائی‌نژاد می‌رویم.

وی آب شرب را حرف اصلی نمایندگان اصفهان دانست و اذعان کرد: باید عدالت برقرار شود، ما نمی‌گوییم از جایی کم بگذارند و به ما اصفهانی‌ها بدهند اگر بودجه هست یا نیست، حرف اصلی نمایندگان اصفهان آب شرب است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر کاری کردند ما هم همراه می‌شویم چون که همیشه همراه بوده‌ایم و اگر نکردند ما هم برای حق خود و برقراری عدالت توسط دولت پافشاری می‌کنیم.

وی بیان کرد: آقای لاریجانی در این باره صحبت کرده و مراحلی انجام شده اما مراحل استعفا به این صورت است که توسط هیأت رئیسه به صحن مجلس می‌آید و تک تک استعفاها معرفی شده تا نمایندگان رای به استعفا دهند تا توسط رئیس پذیرفته شود.

محمودی استعفای نمایندگان اصفهان را جدی و دور از تبلیغات دانست و افزود: استعفای ما جدی است، ما حرف تبلیغاتی نمی‌زدیم ما واقعا نگران و دوستدار مردم اصفهان هستیم، اگر پروژه آب از محل‌های فعلی حل نمی‌شود از جای دیگر ما آب می‌خواهیم.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا سال آینده برای آب شرب به مشکل برخورد می‌کنیم و باید دولت از جایی که می‌تواند آب بیاورد.

وی در پایان عنوان کرد: 19 نماینده اصفهان با آقای آبرامیان نماینده ارامنه جنوب این استعفا را امضا کرده‌اند، این استعفا سیاسی نیست بلکه مردمی است و تا آخر هستیم.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول