اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بوشهر

انتقاد تند امام جمعه جم نسبت به عملکرد نامناسب مسئولان شهرستان:

تعطیلی فرودگاه جم نتیجه عملکرد ضعیف نماینده جنوب استان در مجلس و فرماندار است

امام جمعه جم گفت: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند.

تعطیلی فرودگاه جم نتیجه عملکرد ضعیف نماینده  جنوب استان در مجلس و فرماندار است

حجت الاسلام محمد گنجی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم، اظهار داشت: همه  استان های کشور به غیر از بوشهر وصل به راه آهن هستند اما متاسفانه استانی که روی گنج خوابیده به دلیل کم کاری مسؤولان و نمایندگان مجلس برای استفاده از راه آهن محروم است.

امام جمعه جم بیان کرد: فرودگاه توحید جم در گذشته یک امتیاز ارزشمند و مهم برای جنوب استان بوشهر بود اما عملکرد ضعیف نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران سابق و فعلی و همچنین عدم مطالبه گری شوراها سبب شده این فرودگاه برای همیشه تعطیل شود.

وی تصریح کرد: اخیرا شنیده ام فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل خواهد شد و برخی امکانات این فرودگاه نیز قرار است به شهرهای دیگر که فرودگاه فعال دارند منتقل شود.

گنجی تاکید کرد: کارنامه نماینده مجلس، فرماندار و شوراها در زمینه ی راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم قابل قبول نبوده و مردم نیز از این وضعیت گلایه مند هستند.

امام جمعه جم با انتقاد شدید از نماینده مجلس و فرماندار خاطرنشان کرد: شهرستان جم امتیاز بزرگی را به خاطر بی توجهی و کم کاری نماینده ی این منطقه در مجلس و نماینده ی عالی دولت از دست داد و فرودگاه توحید جم برای همیشه تعطیل می شود.

وی با اشاره به گرانی ها در بازار بیان کرد: مسئولین دستگاه قضایی، دولت و مجلس رضایت مندی مردم را دنبال کنند و برای حل مشکلات مردم اقدامات جهادی انجام دهند.

محمد گنجی افزود: دولت باید تورم را مهار کند اما هیچ اقدام و طرحی از سوی دولت برای این کار انجام نمی شود.

وی با اشاره به وظایف اصناف تصریح کرد: در بازار جم قیمت اجناس و کالاها در هر مغازه متفاوت است، استمرار گرانی ها ذهن مردم را درگیر کرده و آرامش مردم را گرفته است.

گنجی یادآور شد: گرانی ها سبب شده تا سفره ی مردم خالی شود و مسؤولین متاسفانه دست روی دست گذاشته اند، طرح و برنامه نداشتن دولت برای حل این مشکلات گرانی ها برای کشور خطردارد و سبب نا امیدی مردم می شود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول