اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افشین قطبی در نشست خبری:

به تراکتورسازی نباید فضا داد/ ببخشید که ناراحت‌تان کردم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تراکتورسازی تیمی است که اگر فضا بدهید استفاده می‌کند و بازیکنان بسیار خوبی دارد.

به تراکتورسازی نباید فضا داد/ ببخشید که ناراحت‌تان کردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، افشین قطبی در نشست خبری پس از دیدار با تراکتورسازی اظهار داشت: این اولین تجربه من در استادیوم تبریز بود. یکی از قشنگ‌ترین صحنه‌های فوتبالی در تاریخ زندگی من بود. دیدیم که هواداران تبریزی با چه عشق و علاقه‌ای و هیجانی تیم خود را تشویق می‌کردند. این فضای فوتبال واقعاً بی‌نظیر بود. 

وی گفت: در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم در شکل دفاعی و سازماندهی حمله و ضد حمله بسیار خوب بودیم و خوشبختانه توانستیم به گل برسیم. می‌توانستیم بعد از گل با تمرکز بیشتری بازی را انجام دهیم و گل دوم را هم بزنیم. بچه‌های ما در این مدت کمی که داشتیم توانستند بسیار خوب کار کنند. در نیمه دوم به دنبال گل دوم بودیم چون می‌دانستیم یک گل تضمین کافی، آن هم مقابل تیم خوب تراکتورسازی و هواداران پرشورش نیست. خوشبختانه توانستیم گل دوم را هم بزنیم. من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و این پیروزی را به هواداران فولاد که سال سختی را پشت‌سر گذاشتند تقدیم می‌کنم. امیدوارم بتوانیم به حمایت هواداران به پیروزی بیشتری برسیم.

سرمربی فولاد خوزستان عنوان کرد:‌ فولاد بازیکنان بسیار خوبی دارد و همه از روز اول می‌خواستند که یاد بگیرند و گوش دهند. ذهن‌شان باز بود و سعی کردیم با کمک کادر فنی مشکلات را برطرف کنیم. با تغییرات کوچکی که داشتیم به اثرات بزرگی رسیدیم. فکر می‌کنم تراکتورسازی تیمی است که اگر فضا بدهید استفاده می‌کند و بازیکنان بسیار خوبی دارد. توانستیم در نیمه اول دریچه‌ها را ببندیم و موقعیت‌های خوبی هم ایجاد کنیم و با سرعت توانستیم در ضد حملات حاضر شویم.

به تیم تقوی هم تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کنم مربیگری در تیم بزرگ تراکتورسازی کار راحتی باشد. بعضی‌وقت‌ها زمانی که تیم می‌برد می‌گویند بازیکنان خوب بودند، اما مربی هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. من واقعاً از کار کردن با بچه‌ها لذت بردم. 

وی در مورد اینکه بعد از ۲ گل دروازه‌بان شما وقت‌کشی می‌کرد، گفت: همه هواداران فوتبال ایران من را می‌شناسند. دوست دارم فوتبالی زیبا بازی کنیم ولی واقعیت فوتبال این است که نتیجه مهم است. فشار روی تیم خیلی زیاد بود و ما می‌خواستیم فشار کم شود. داور ۵ دقیقه در نیمه دوم و ۲ دقیقه در نیمه اول اضافه محسوب کرد. من خیلی چیزهای بدتر از این هم دیده‌ام اگر شما را ناراحت کردیم عذرخواهی می‌کنم. 

سرمربی فولاد خوزستان در پایان در مورد اینکه شما همیشه از قلب شیر گفتید اما به ظاهر بعد از گل دوم فولادی‌ها اشباع شدند، گفت: این طبیعی است که شما در برخی زمان‌ها عقب‌نشینی کنید. ما هم همین کار را کردیم و شما درست می‌گویید فوتبالی که من می‌خواستم نبود، بهترین تیم دنیا هم به دنبال حفظ برتری است اما مطمئن هستم تیم ما پیشرفت خواهد کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول