اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

تلاش دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور بر کسی پوشیده نیست/ توطئه‌های آمریکایی عملی نمی‌شود

امام جمعه موقت سمنان گفت: امروز تلاش عوامل خارجی برای بر هم زدن آرامش کشور بر کسی پوشیده نیست؛ اما توطئه‌های آمریکایی عملی نمی‌شود.

تلاش دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور بر کسی پوشیده نیست/ توطئه‌های آمریکایی عملی نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌ محمدباقر عبدوس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شماری از مردم و مسؤولان در مسجد امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، به بیانات هفته گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی، دفاع از مرزها و مدافعان حرم اشاره کرد و اظهار داشت: توصیه‌های رهبری برای همه مردم و مسؤولان لازم‌الاجراست و ایشان در این دیدار به نکات ارزشمندی اشاره فرمودند.

وی تصریح کرد: رهبری در این دیدار صمیمی تأکید کردند که دشمن می‌کوشید تا تابستان 97 را برای ملت ایران به تابستانی داغ به‌زعم خودش تبدیل کند و دائم شعار می‌دادند که جمهوری اسلامی ایران چهل‌سالگی خود را نخواهد دید؛ اما با حضور مردم در صحنه و همراهی آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بودیم که هیچ اتفاق خاصی در کشور نیفتاد.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: دشمنان با بلندگوهای خود می‌خواستند جو را ملتهب کرده و ایران اسلامی را به باور خامشان به هم بریزند؛ اما موفق نشدند و ولی امر مسلمین جهان نیز فرمودند که تابستان امسال آرام‌تر از سال‌های قبل برای مردم ایران سپری شد.

عبدوس با اشاره به شکست دشمن در رویارویی با نظام اسلامی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب همواره علیه ایران توطئه می‌کنند و سخنانی که آمریکایی‌ها درباره تابستان داغ و آغاز تحریم‌ها از 13 آبان می‌گفتند، برای این بود که مردم را از نظام مقدسمان جدا سازند اما موفق نشدند.

وی تصریح کرد: تلاش عوامل خارجی برای بر هم زدن آرامش کشور بر کسی پوشیده نیست و از طرفی، برخی‌ها در زمینه دلار و سکه و قیمت‌ها نیز وارد میدان شدند و از داخل کشور با دشمن همراهی کردند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: امروز برنامه دشمن بدون تردید بر ایجاد نارضایتی عمومی، ناامید ساختن مردم و ایجاد اغتشاش در کشور متمرکز شده است و باید مراقب بود تا سرنوشتی که مردم سوریه به آن دچار شدند، برای ما رقم نخورد؛ البته مردم ایران همواره در میدان و هوشیار هستند و به دشمن اجازه نمی‌دهند توطئه‌های خود را عملی سازد.

عبدوس اضافه کرد: دشمن هرگز به اهداف خود نرسیده و از این به بعد نیز همین‌طور خواهد بود و آنها همیشه از ملت ایران و نظام اسلامی شکست می‌خورند.

وی تصریح کرد: مردم بزرگ کشورمان امسال هم در 22 بهمن جشنی باشکوه‌تر از گذشته راه می‌اندازند و به دشمن اجازه عرض‌اندام نمی‌دهند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول