اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه بجنورد:

مسؤولان به فکر اشتغال جوانان باشند/ خواص به روشنگری جامعه بپردازند

امام‌جمعه بجنورد نقش خواص را در زمان کنونی روشنگری و امید دهی به جامعه عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید با ایجاد اشتغال به فکر درمان بیکاری باشند.

مسؤولان به فکر اشتغال جوانان باشند/ خواص به روشنگری جامعه بپردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز خراسان شمالی با اشاره به نشانه‌های سقوط تشکیلات از منظر امام علی اظهار کرد: فراموش کردن مسائل اصلی و بزرگ کردن مسائل حاشیه‌ای، نااهلان را سرکار آوردن و شایستگان را کنار زدند ۴ نشانه و عامل سقوط دولت‌ها و تشکیلات می‌شود.

وی در ادامه افزود: شنیده می‌شود که افرادی ادعاهای نابه‌جا دارند و خود را سخنگوی امام زمان معرفی می‌کنند که باید از افتادن در دام این افراد جلوگیری کرد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به اینکه فشارهای روانی و فضاسازی علیه ملت ایران ازجمله اقدامات آمریکا است تصریح کرد: به خوبی می‌دانیم که روی میز و زیر میز خبری نیست و این حرف و شعار نشانه ضعیف بودن آمریکاییان است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به لزوم آمادگی مسئولان و روحیه جهادی و انقلابی در آنان اظهار کرد: نقش خواص در این موضوعات به جهت روشنگری و امید دادن به جامعه حائز اهمیت است.

وی همچنین در ادامه به سالروز شهادت شهید مفتح به‌عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: حوزه و دانشگاه ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و باید علمای حوزه در دانشگاه‌ها با سلاح روز و امکانات مربوط به آن وارد دانشگاه شوند و در این محل حضور یابد.

رئیس شورای حوزه‌های علمیه خراسان شمالی ارتقای ارتباط مستمر و منظم حوزه و دانشگاه را لازم دانست و افزود: این ارتباط نباید کمرنگ شود و دانشجویان و طلاب باید میان حوزه و دانشگاه رفت‌وآمد داشته باشند و به آسیب‌شناسی جامعه بپردازند.

وی در ادامه با تأکید بر تفکر راهبردی در وحدت حوزه و دانشگاه گفت: دشمن از جدایی این دو خوشحال خواهد شد اما این دو همچون بال برای پرواز نخبگان جامعه در کنار یکدیگر قرار دارند.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به برخی بداخلاقی‌ها از سوی مدیران استان تأکید کرد: باید به مسائل کلان توجه کنیم و بارونق بخشیدن به اشتغال، بیکاری را درمان کنیم و با توجه به ظرفیت‌های استان به رشد قابل‌ قبول برسیم.

نماینده ولی‌فقیه در انتها با اشاره‌ای کوتاه به اتفاقات اخیر در خصوص بسته شدن یکی از سینماهای مرکز استان گفت: در محلی که در ایام محرم تفسیر قرآن برپا می‌شود نباید اقدامی شود تا ایجاد فساد اتفاق بیفتد و باید حرمت آن نگه‌داشته شود.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول