اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حزب الله از عملیات‌های استهشادی علیه اشغالگران صهیونیست حمایت کرد

جنبش حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای موفقیت عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در کرانه باختری فلسطین را به مردم این کشور و گروه‌های مقاومت تبریک گفت.

حزب الله از عملیات‌های استهشادی علیه اشغالگران صهیونیست حمایت کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش حزب‌الله از عملیات‌های استشهادی فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست در کرانه باختری اعلام حمایت کرد.

حزب الله در بیانیه خود که شامگاه پنجشنبه منتشر شد به دو عملیات استشهادی در قدس اشغالی و رام‌الله اشاره کرد و این عملیات‌ها را به مقاومت و مردم فلسطین تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است: حزب‌الله «عملکرد عالی و متمایزی را که مجاهدان فلسطینی از خود در ضربات عدیده به دشمن در چندین منطقه و به طور همزمان نشان دادند، می‌ستاید. عملکردی که نشان از آمادگی دائم مقاومت فلسطین برای رویارویی با دشمن دارد».

جنبش مقاومت اسلامی لبنان عملیات استشهادی امروز رام الله را که بر اثر آن سه نظامی صهیونیست کشته شد، «بیان درستی» از انتخاب مقاومت مسلحانه از سوی مردم فلسطین به عنوان تنها راه آزادی سرزمینشان دانست.

حزب الله لبنان در این بیانیه شهادت «اشرف نعالوه» و «صالح عمر البرغوثی»، مجریان عملیات‌های شهادت‌طلبانه «برکان» و «شهرک صهیونیست‌نشین عوفرا» را به ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین تبریک و تهنیت گفت.

شهید اشرف نعالوه، مجری عملیات استشهادی برکان بود که طی آن موفق شد دو شهرک‌نشین را از پای درآورد و یک تن دیگر را زخمی کند. نظامیان صهیونیست بعد از ۶۵ روز تعقیب و بازرسی امروز (پنجشنبه) او را به شهادت رساندند.

حزب الله تأکید خون «مجاهدان و انسان‌های شریف» همواره اشغالگران صهیونیست را تا تحقق پیروزی و شکست آن‌ها تحت تعقیب قرار خواهد داد.

طی عملیات استشهادی روز پنجشنبه دو فلسطینی با سلاح گرم به نظامیان صهیونیست حمله کردند که بر اثر آن سه نظامی کشته شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول