اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

مرگ مشکوک مادر همدانی در بیمارستان بوعلی در حال بررسی است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: تیم تخصصی دانشگاه علوم پزشکی همدان درحال بررسی علت مرگ مشکوک مادر همدانی در بیمارستان بوعلی هستند.

مرگ مشکوک مادر همدانی در بیمارستان بوعلی در حال بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با انتشار اخباری مبنی بر مرگ مشکوک مادری در اثر ترزیق آمپول آنتی‌بیوتیک در بیمارستان بوعلی همدان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان در این خصوص توضیحاتی را ارائه داد.

جعفر شاهرخی ضمن ابراز تاسف و تأثر به دلیل وقوع حادثه غم‌انگیز و جبران‌ناپذیر فوت مرحومه منصوره حسینی‌شعار در بیمارستان (خصوصی) بوعلی اظهار کرد: این مصیبت را به خانواده محترم و داغدار متوفی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای تمام بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

وی اضافه کرد: پیرو گزارش فوت این مادر در این بیمارستان (خصوصی) بوعلی همدان بلافاصله طبق هماهنگی به عمل آمده برای بررسی بیشتر موضوع و علل منتهی به مرگ بیمار، تیم تخصصی دانشگاه علوم پزشکی متشکل از متخصصان و کارشناسان به محل اعزام شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: بعد از بررسی نظرات کارشناسی و تشکیل «کمیته‌های تخصصی مرگ مادری» و نیز گزارش سازمان پزشکی قانونی استان نتیجه از طریق مراجع ذیربط مشخص خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت ارائه مراقبت‌های بهداشتی و درمانی به مادران باردار و نیز الزام حمایت از مادر و نوزاد که از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت است، دانشگاه علوم پزشکی و تمام مراکز آموزشی درمانی خود را ملزم به رعایت این امر مهم می‌دانند.

شاهرخی گفت: امیدوارم با بهبود مستمر فرآیندها و تلاش تیم‌های درمانی شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

مادر متوفی سیده منصوره حسینی‌شعار؛ طبق گفته خانواده‌اش  به آمپول آنتی‌بیوتیک حساسیت شدید داشته اما به رغم اطلاع دکتر معالجش، این آمپول به وی ترزیق می‌شود.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول