اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت الله نمازی:

وزارت ارشاد با نگاهی انقلابی به مسائل بپردازد

آیت الله نمازی گفت: سعی شود در وظایف و مسائل مربوط به وزارت ارشاد بازنگری هایی صورت گرفته شود و بیشتر با نگاهی انقلابی به مسائل پرداخته شود.

وزارت ارشاد با نگاهی انقلابی به مسائل بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، آیت الله عبد النبی نمازی ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هویت فرهنگی کاشان گفت: فرهنگ جزء ماهیت مسائل اسلامی است و تاریخ کاشان نشان دهنده هویت فرهنگی و اسلامی این منطقه می‌باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه همواره امام و رهبری به کاشان نگاه ویژه ای داشته اند خاطرنشان کرد: انتظار مردم منطقه این است که حداقل ادارات کاشان با توجه به ظرفیت های بالایی که دارد دارای اختیارات ویژه ای باشند.

وی عنوان کرد: فرهنگ در نظام طاغوتی دارای بار معنایی خاصی بود و بیشتر صرف مسائلی چون لهو و لعب و ساز و موسیقی می‌‌شد.

نمازی افزود: سعی شود در وظایف و مسائل مربوط به وزارت ارشاد بازنگری هایی صورت گرفته شود و بیشتر با نگاهی انقلابی به مسائل پرداخته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان برخی آیات و روایت گفت: اقتصاد مقاومتی خود مولود فرهنگ است و روایات زیادی درباره معیشت و اقتصاد داریم.

وی تصریح کرد: یکی از مفاهیمی که نیاز به بازنگری اساسی دارد تعریف خود هنر است و این را باید بدانیم که اولین هنرمند خدا است و به همین دلیل باید به هنر و امور هنری دیدی توحیدی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید جوانان را به سمت کتب سالم سوق دهیم نه کتبی که مشکل ساز و مسئله آفرین است.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول