اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رئیس سازمان راهداری:

سهم تقصیر در بروز مشکلات کامیون‌داران بررسی می‌شود

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: كالبدشكافی سهم تقصير در مشكلات و مسائل ايجاد شده در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای از اقدامات با اولويت‌ و دارای اهميت محسوب می‌شود.

سهم تقصیر در بروز مشکلات کامیون‌داران بررسی می‌شود

‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ‌روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا‌ در نشست هم‌اندیشی با رؤسای کانون‌های انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافری کشور، بر تعامل و هم‌فکری در زمینه رسیدگی به مشکلات موجود و ارتقای بهره‌وری در اقتصاد بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور تأکید کرد.

وی اظهار داشت: بدون تردید، در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در حوزه حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر در کشور وجود دارد، می‌توان با هم‌ فکری و هم‌اندیشی از این مرحله بحران عبور کرد و راه‌کارهای اساسی‌تر و مؤثرتری ارایه کرد.

وی با بیان این که بخش حمل و نقل جاده‌ای در کشور از بنگاه‌های اقتصادی توانمند کشور به شمار می‌رود، افزود: در افزایش بهره‌وری در این بخش اقتصادی، پارامترها و عوامل مختلفی اثرگذار هستند که در شناسایی و ارزیابی تأثیرگذاری این پارامترها، کارشناسان سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و متخصصان و صاحب نظران و نمایندگان انجمن‌های صنفی با تعامل و برگزاری جلسات تخصصی، می‌توانند سیستم مدیریت بهینه در این بخش و زیرمجموعه‌ها را ایجاد کنند.

حسن‌نیا اضافه کرد: همواره این اعتقاد وجود دارد که کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای باید از اختیارات کامل در تدوین برنامه‌ها و راه‌کارهای زیرمجموعه خود برخوردار باشند و در مقابل شرکت‌ها هم مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: کالبدشکافی سهم تقصیر در مشکلات و مسائل ایجاد شده در بخش حمل‌و‌نقل جاده‌ای یکی دیگر از اقدامات با اولویت‌ و دارای اهمیت محسوب می‌شود و در راستای رفع مشکلات موجود هم‌فکری و دستیابی به راه‌کارهای هماهنگ و جامع همواره باید مدنظر قرار گیرد.

‌در بخش دیگری از این نشست رؤسای کانون‌های انجمن صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، کالا و بین‌المللی دیدگاه‌ها و نظرات خود را در زمینه برنامه‌ها و طرح‌های در دست اقدام در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا، مسافر و بین‌المللی و مشکلات موجود در اجرای طرح‌های مورد نظر بیان کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول