اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده ناجا عنوان کرد

کاهش 45 درصدی تلفات جاده‌ای در یک دهه اخیر

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه از سال ۸۵ تا ۹۶ تلفات در جاده‌ها ۴۵ درصد کاهش یافت، گفت: همکاری مردم با دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی تضمین‌کننده سلامت جان افراد در جاده‌ها است و دغدغه مسؤولین به‌خصوص پلیس، سلامتی مردم و ایجاد امنیت است.

کاهش 45 درصدی تلفات جاده‌ای در یک دهه اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سردار ایوب سلیمانی در مراسم افتتاح طرح زمستانه که صبح امروز در شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار کرد: امنیت مردم باید در اولویت همه افرادی که مسؤولیت خدمت‌رسانی دارند قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌های زندگی سفر است و ادامه فعالیت افراد این است که بتوانند در زمان تحرک داشته باشند، افزود: در کشور ما به‌دلیل وجود مشکلات زیرساختی و سایر معضلات اعم از جاده، خودرو و آموزش‌های همگانی، مشکلات مردم بیشتر است و لذا مسئولان وظیفه امنیت را بر عهده دارند و باید با برنامه‌ریزی‌های مختلف و میدانی به جبران آن بپردازند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: در مواقع خاص و بحران که تردد در جاده‌ها بیشتر صورت می‌گیرد، نیاز به مراقبت بیشتری است، طرح زمستانی برای همین معنا شده که در زمستان باید مراقبت‌های بیشتری در خصوص  تردد در جاده‌ها صورت گیرد.

وی عنوان کرد: در طول دهه گذشته با برنامه‌ریزی و تقویت زیرساخت‌ها توسط مسؤولان، از سال ۸۵ تا ۹۶ تلفات در جاده‌ها ۴۵ درصد کاهش یافت و این در حالی بود که تردد و مسافرت‌ها چند برابر شد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: نشان دادیم می‌توان بهترین خدمات را به مردم ارائه داد اما متأسفانه به دلیل عدم توسعه الزامات موردنیاز، افزایش تلفات رو به پیشرفت می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در برنامه ششم توسعه بر کاهش تلفات جاده‌ای به دولت تأکید شده است و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تأکید دارند، گفت: ازاین‌رو همه باید دست به دست هم دهیم تا مردم دغدغه حادثه نداشته باشند و با تلاش جهادی و برنامه‌ریزی دقیق در سال‌جاری و سال آینده با کمترین حوادث مواجه باشیم.

سردار سلیمانی در خصوص طرح ترافیکی زمستانه افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده و شرایط جوی، زمستان سختی برای تردد در جاده‌ها خواهیم داشت اما با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های ممکن باید به ارائه خدمات بپردازیم.

جانشین فرمانده ناجا یادآور شد: همکاری مردم با دستگاه‌های امدادی، اجرایی و خدماتی تضمین‌کننده سلامت جان افراد در جاده‌ها است و دغدغه مسؤولان به‌خصوص پلیس، سلامتی مردم و ایجاد امنیت است.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول