اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زاهدی خبر داد

آماده‌سازی کارخانه نورد فولاد راور برای نصب دستگاه‌های اصلی

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مراحل تکمیل و‌ تجهیز کارخانه نورد فولاد راور با سرعت خوبی در حال پیگیری است و با پیگیری‌های انجام شده، این پروژه در حال آماده‌سازی فضا برای نصب دستگاه‌های اصلی است.

آماده‌سازی کارخانه نورد فولاد راور برای نصب دستگاه‌های اصلی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در حاشیه بازدید از کارخانه نورد فولاد راور اظهار کرد: مراحل تکمیل و‌ تجهیز کارخانه با سرعت خوبی در حال پیگیری است و با پیگیری‌های انجام شده این پروژه در حال آماده‌سازی فضا برای نصب دستگاه‌های اصلی کارخانه است.

وی بیان کرد: امیدواریم با توجه به مشکل عمده شهرستان راور در بیکاری، با پیگیری‌های صورت گرفته به مدد پروردگار هرچه سریع‌تر زمینه راه‌اندازی کارخانه و اشتغال جوانان راوری در این کارخانه فراهم شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در رابطه با به‌کارگیری نیروهای غیربومی در این کارخانه اظهار کرد: به گفته مسئولان کارخانه نورد فولاد و فرماندار راور، بیش از ۸۰ درصد کل استخدامی‌های کارخانه نورد فولاد راور و ۱۰۰ درصد افراد استخدامی با مدرک دیپلم، بومی هستند و افراد غیربومی که در این کارخانه استخدام می‌شوند به دلیل عدم وجود رشته و تخصص مورد نیاز در این شهرستان، بکار گرفته می‌شوند.

زاهدی با تاکید بر اینکه در صورت وجود تخصص و نیروی لازم در شهرستان و استفاده از افراد غیربومی برخورد شدیدی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اگر فقط یک نفر در شهرستان راور رشته و تخصص مورد نیاز را داشته و غیربومی استفاده شده، سریعا به خودم یا دفتر ارتباطات مردمی اطلاع دهند تا پیگیری و برخورد شود.

گفتنی است، کارخانه نورد فولاد در فاز اول بیش از  ۲۰۰ نفر را به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول