اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

محله هرندی با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه است/ حضور مؤسسات خیریه در کنار دستگاه‌ها

فرماندار تهران با اشاره به وجود انواع آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی تهران از حضور خیّران قدردانی کرد و گفت: با وجود تلاش مضاعف فرمانداری تهران و سایر دستگاه‌ها، هم‌چنان معضلات و آسیب‌ها در این محله پابرجاست که ما با کمک دستگاه‌ها و خیران اقداماتی را آغاز کرده‌ایم که امیدواریم باری از مشکلات این محله کم کند.

محله هرندی با انواع آسیب‌های اجتماعی مواجه است/ حضور مؤسسات خیریه در کنار دستگاه‌ها

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، عیسی فرهادی فرماندار تهران، در جلسه قرارگاه آسیب های اجتماعی منطقه 12 به موضوع اشتغال  افراد جامعه اشاره کرد و افزود: معضـل بیـکاری یکـی از عوامـل مهـم ایجـاد آسـیب های اجتماعـی است از این رو در راستای ایجاد شغل و مباحث کارآفرینی باید گام های مهمی برداشته شود.

فرماندار تهران ضمن اشاره به آمادگی خیرین برای بازسازی مدارس در حال فعالیت، شناسایی و همچنین کمک به زوجین بی بضاعت، ایجاد فضای فرهنگی و ورزشی، بازسازی خانه های متروکه که پاتوق معتادین است افزود: استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش ، ایجاد و تقویت پایگاه ها در مساجد، ایجاد برنامه های فرهنگی  و آموزشی برای جوانان و نوجوانان می تواند در راستای کاهش این آسیب ها اثرات مطلوبی داشته باشد.

در پایان نشست فرماندار تهران به همراه معاون سیاسی انتظامی و سایر اعضای قرارگاه از محله هرندی بازدید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول