اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

رکورد پرداخت بالاترین تبلیغ تلویزیونی برای «بامبِلبی»

هزینه تبلیغات تلویزیونی فیلم «بامبِلبی»بیش از ۶ میلیون دلار شده است.

رکورد پرداخت بالاترین تبلیغ تلویزیونی برای «بامبِلبی»

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وِرایِتی، فیلم علمی تخیلی اکشن «بامبِلبی» با صرف هزینه تبلیغاتی تلویزیونی ۶ میلیون و ۳۱۰ هزار دلاری از روز یکشنبه در ازای ۹۴۱ مورد تبلیغات که در ۴۲ شبکه روی آنتن رفته، رکورد بالاترین هزینه در این زمینه را به خود اختصاص داد.

کمپانی پارامونت اولویت تبلیغات و آگهی‌های خود را برای شبکه‌هایی همچون «فاکس»، «نیک»، «ان بی سی»، و در طول برنامه‌هایی نظیر «فوتبال ان‌اف‌اِل»، «لود هاوس» و «اِمِیزینگ ولد آو گامبال» مقرر کرده است.

درست پس از فیلم «بامبِلبی»، فیلم «موتورهای میرا» از کمپانی یونیورسال پیکچرز ۹۷۱ بار در ۳۷ شبکه آگهی داشته است که هزینه این تبلیغات ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار دلار بوده است.

«مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی» با ۵ میلیون و ۹۲۰ هزار دلار از کمپانی کلمبیا پیکچرز، «قاچاقچی» از کمپانی برادران وارنر با ۴ میلیون و ۸۶۰ هزار دلار، و «معاون» از کمپانی آناپورنا پیکچرز با ۴ میلیون و ۷۳۰ هزار دلار هزینه تبلیغات در رده‌های بعدی پرهزینه‌ترین آگهی‌ها قرار گرفته‌اند.

نکته قابل ذکر اینکه در این میان تبلیغ فیلم «قاچاقچی» با تنها ۱۸ درصد تغییر کانال در حین پخش آگهی، به عنوان پربیننده‌ترین آگهی مشخص شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول