اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

خیابان زینبیه غربی زنجان قبل از عید بازگشایی می‌شود

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان گفت: کار ساخت محور زینبیه غربی قبل از عید نوروز به پایان می‎‌رسد.

خیابان زینبیه غربی زنجان قبل از عید بازگشایی می‌شود

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کار در زینبیه غربی با سرعت بالا در حال پیش رفتن است و درخواست ما از شرکت‌های دولتی برق و آب این است که زیرساخت‌های مورد نیاز را برای انجام کار فراهم کنند.

رئیس کمیسیون توسعه عمران و محیط زیست شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه کل کارها انجام شده است و شهردار نیز با شرکت‎های خدمت‌رسان صحبت کرده است که نسبت به اصلاح خطوط اقدام کنند، افزود: تاکنون زیرسازی حدود 400 متر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی در این محور به پایان رسیده است و به زودی مخلوط‌ریزی انجام می‌شود، اضافه کرد:  اگر دمای هوا اجازه دهد آسفالت‌ریزی و  سپس پیاده‌روسازی انجام خواهد شد.

راشاد گفت: فکر می‌کنم این پروژه تا قبل عید به پایان برسد و تردد در آن برقرار خواهد شد، چرا که سرعت کار در این پروژه بسیار خوب است.

به گزارش فارس، با بازگشایی خیابان زینبیه غربی، خیابان شهدا به خیابان شهید مطهری متصل شده و بخش بزرگی از ترافیک مرکز شهر رفع شده و علاوه بر آن، مسیر خیابان شهدا تا فرودگاه کم شده و شهروندان زمان کمی را برای رفتن به نقاط دیگر شهر صرف خواهند کرد.

خیابان 24 متری زینبیه غربی خیابان‌های شهید مطهری و شهدا را به هم وصل می‌کند و هم راستا با خیابان امام است، این خیابان جدید با عرض 24 متر و طول حدود 900 متر احداث می‌شود.

پروژه بازگشایی خیابان زینبیه غربی در دو فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن از خیابان شهدا تا رضویه (گونیه) آغاز شده و فاز دوم نیز از تقاطع رضویه تا خیابان شهید مطهری بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول