اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

نایب رئیس حزب المشرق لبنان در گفتگو با فارس:

دلار آمریکا تاوان تحریم‌های ایران و روسیه را خواهد پرداخت

نایب رئیس حزب المشرق لبنان تحریم‌های اعمال شده آمریکا علیه ایران را نشانه ضعف این کشور خواند و گفت: دلار آمریکا تاوان تحریم‌های ایران و روسیه را خواهد پرداخت.

دلار آمریکا تاوان تحریم‌های ایران و روسیه را خواهد پرداخت

«الیاس المُر» نایب رئیس حزب المشرق متعلق به مسیحیان لبنان و سردبیر سایت اپدیت نیوز لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، تحریم‌های آمریکا علیه ایران را کاملا مردود خواند.

این کارشناس مسیحی لبنانی افزود: این تحریم‌ها دلیل ضعف آمریکاست، نه نقطه قوت آن. آمریکا بعد از شکست در میادین نظامی به سراغ جنگ‌های اقتصادی رفت با این تصور که دارای قوی‌ترین اقتصاد است و در رأس بانک جهانی قرار دارد.

نایب رئیس حزب المشرق لبنان افزود: تحریم‌های اعمال شده علیه ایران و روسیه ثابت کرد که این دو کشور از این مرحله نیز عبور خواهند کرد.

المُر عنوان کرد: آن کسی که توانست در میدان نظامی جلوی آمریکا را بگیرد و به نقش یکجانبه‌گرای آن پایان دهد، طبیعتا راهکارهای اقتصادی را هم خواهد یافت و با امپریالیسم و استکبار مقابله می‌کند و به زودی نتایج آن را خواهیم دید.

به گفته وی تاوان تحریم‌های ایران و روسیه را دلار آمریکا خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول