اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماينده مردم همدان در مجلس مطرح کرد

حذف مافیای کنکور با پذیرش 85 درصدی دانشجو بدون حضور در آزمون

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس با بیان اینکه وزارت علوم در ریل اصلی خود قرار دارد، گفت: بر اساس طرح وزیر علوم چنانچه 85 درصد ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور بدون کنکور دانشجو بپذیرند مافیای کنکورخواهد پذیرفت.

حذف مافیای کنکور با پذیرش 85 درصدی دانشجو بدون حضور در آزمون

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مدت زمان مسؤولیت خود در راستای رشد وضعیت آموزش و پژوهش کشور اقدامات مثبتی را انجام داده و کارها را پیش برده است.

وی با بیان اینکه وزیر علوم در راستای انجام وظایف خود به خوبی عمل کرده است افزود: وزیر علوم بی‌حاشیه است و در ریل اصلی خود حرکت می‌کند، بنابراین او را حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دکتر غلامی تمام ظرفیت خود را برای اجرای وظایف به کار گرفته است، تصریح کرد: وزیر علوم، وزارت علوم را از حاشیه‌ها دور کرده و این مجموعه را در ریل خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه کنکور باعث ایجاد یک مافیا شده بود که مردم را غارت می‌کردند خاطرنشان کرد: این مافیا مردم را مجبور می‌کردند تا سرمایه‌های زندگی خود را در راه شرکت در برنامه‌هایی که این افراد شکل داده بودند، هزینه کنند.

خجسته با بیان اینکه با جدیت این مسأله را دنبال کردیم و یکی از اقدامات موثر وزیر علوم تهیه طرح مناسبی برای حل این مشکل است اظهار کرد: بر اساس طرح وزیر علوم 85 درصد ظرفیت‌های دانشگاه‌های کشور بدون کنکور دانشجو خواهد پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه با این اقدام وزیر علوم دست مافیای کنکور قطع می‌شود گفت: قبلاً این اراده در وزارت علوم دیده نشده بود اما طرح وزیر علوم یک اتفاق بزرگ به حساب می‌آید.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه امروز در همه وزارتخانه‌ها ضعف‌هایی وجود دارد اظهار کرد: هیچ یک از وزارتخانه‌ها اقدامات انقلابی وزارت علوم را انجام ندادند و ضعف‌های موجود در این حوزه قابل حل است و همه باید کمک کنند.

وی با رد ادعای مدیریت وزارت علوم توسط افراد دیگر گفت: دکتر غلامی با متانت تمام در حال مدیریت وزارت علوم است و دانشگاه در ریل اصلی خود قرار دارد.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول