اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ایلام

مدیر تعالی پالایش گاز ایلام عنوان کرد

پالایشگاه گاز ایلام در مسیر کسب جایزه سرآمدی

مدیر تعالی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: فرآیند ارزیابی دومین دوره «جایزه سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز ایران» در پالایشگاه گاز ایلام شروع شده است .

پالایشگاه گاز ایلام در مسیر کسب جایزه سرآمدی

حامد علی شیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: در راستای حرکت در مسیر سرآمدی، پالایشگاه گاز ایلام با تشکیل کمیته های تعالی و برگزاری جلسات منظم ، آمادگی لازم را برای شرکت در این جایزه کسب کرده است.

وی به شاخص ترین اقدامات برای آمادگی این شرکت برای جایزه سرآمدی اشاره کرد و افزود: چشم انداز ما در افق 1404، برترین شرکت پالایش گاز کشور در زمینه های تولید پایدار و مطابق با استاندارد، اخذ رتبه نخست در بخش های ایمنی و پژوهش، استقرار کامل نظام مدیریت بهره وری و اخذ تندیس زرین در زمینه تعالی سازمانی است.

معاون مهندسی و توسعه پالایش گاز ایلام به اقدامات انجام شده در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد: استقرار سیستم های نوین مدیریتی برای استاندارد سازی فرآیندهای سازمان، مدیریت دانش، مدیریت بهره وری، مدیریت امنیت اطلاعات و همچنین پروژه های اصلاح و بهبود فرآیند های پالایشگاه و تکمیل ظرفیت از اقدامات مهم این شرکت در مسیر تعالی است.
علی شیری با اشاره به اینکه ارزیابان جایزه سرآمدی تا 21 آذرماه سال جاری در این شرکت مستقر هستند، خاطر نشان کرد : اقداماتی نظیر تشکیل کمیته های تعالی سازمانی، انجام خود ارزیابی و احصاء پروژه های بهبود، روند مناسب اجرای پروژه های تعیین شده در سال جاری، آماده سازی لازم برای حضور در جایزه، تدوین اظهار نامه از دلایل آمادگی این شرکت برای حضور در فرآیند ارزیابی سرآمدی هستند.

انتهای پیام/9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول