اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر جمعه برگزار می شود/ آزمون نمره منفی ندارد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر این دانشگاه در روز جمعه 23 آذرماه خبر دادو گفت: این آزمون با حضور ۵۲ هزار و ۵۰۲ داوطلب برگزار می‌شود.

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر جمعه برگزار می شود/ آزمون نمره منفی ندارد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرتضی محسنی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور افزود: این آزمون نمره منفی ندارد و در پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر در ۱۱۶ رشته امتحانی و در حوزه های امتحانی ۸۱ شهرستان برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نحوه دریافت کارت آزمون اظهار داشت: کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور برای مشاهده و پرینت از روز سه شنبه ۲۰ آذر ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۲ آذر می‌توانند پرینت کارت خود را دریافت کنند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه شیوه پذیرش فراگیر از ویژگی های منحصر به فرد دانشگاه پیام نور است، گفت: با این شیوه پذیرش توان علمی داوطلبان در رشته مورد تقاضا سنجیده می شود و در واقع افرادی که در دروس تخصصی رشته مورد نظر شاخص تر باشند پذیرفته می شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول