اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

آبرسانی به تفرش نیازمند 92 میلیارد تومان اعتبار است

استاندار مرکزی با اشاره به مشکل آب شهرستان تفرش گفت: آبرسانی به شهر تفرش نیازمند 92میلیارد تومان اعتبار است.

آبرسانی به تفرش نیازمند 92 میلیارد تومان اعتبار است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان تفرش اظهار داشت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد از تجهیزات ورزشی از خارج تامین می‌شود ایجاد شهرک تخصصی تولید لوازم و تجهیزات ورزش در تفرش می‌تواند این شهرستان را از واردات بی‌نیاز و از بن بست اقتصادی تا حدودی خارج کند.

وی تصریح کرد: این صنعت سبک بوده و نیاز است ۶۰ هکتار در راستای ایجاد این شهرک تخصصی در نظر گرفته شود و با جذب سرمایه‌گذار به امر تولید پرداخت.

استاندار مرکزی با اشاره به مشکل  آبرسانی به شهر تفرش گفت: آبرسانی به تفرش نیازمند  92 میلیارد تومان است.

آقازاده با بیان اینکه آبرسانی از هفتیان به شهر تفرش 92 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز دارد، ادامه داد: طول مسیر انتقال آب از روستای هفتیان تا این شهرستان حدود 90 کیلومتر است که با  بهره‌برداری از  این طرح می‌توان گام مثبتی در راستای جذب گردشگر و توسعه شهرستان برداشت.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه 40 روستا در مسیر این لوله‌گذاری قرار دارد، ادامه داد:  با اجرای قسمتی از این طرح مردم  20 روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شده‌اند که امید داریم با اتمام طرح شهرستان تفرش هیچگونه مشکل دیگری در خصوص آب شرب نداشته باشند.

وی تصریح کرد: توسط شرکت آب منطقه‌ای  20 میلیارد تومان برای خرید لوله به منظور  آبرسانی به شهرستان تفرش اختصاص یافته که با اختصاص این اعتبار انتخاب پیمانکار برای لوله‌گذاری 23 کیلومتر این مسیر تا هفته آینده مشخص می‌شود و سال آینده از طریق فاینانس داخلی و اعتبارات دولتی بهره‌برداری از این طرح آغاز شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری باید جشن‌های پیروزی انقلاب با همکاری مسئولان و مردم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، اظهار کرد: باید برای افزایش روحیه شادی و نشاط در دهه مبارک فجر تلاش کرد و با مدیریت مسئولان  مردم نیز وارد صحنه شوند و شرایط برای این اقدام ملی، میهنی و انقلابی بیش از گذشته فراهم شود.

وی بر ایجاد زیر ساخت و راه‌های ارتباطی شهرستان تفرش بوده تاکید کرد و گفت: ایجاد تونل نقره کمر علاوه بر توسعه راه ارتباطی افزایش جاذبه گردشگری و سرمایه‌گذاری در شهرستان را به همراه دارد.

استاندار مرکزی با ابراز خرسندی از مدیریت بانوان در شهرستان تفرش گفت: با توجه به اهداف دولت در بکارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی و به عنوان یک وظیفه قانونی و تکلیفی می‌طلبد شاهد حضور بیشتر بانوان در صحنه باشیم.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول