اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

برگزاری کنسرت مستقل ویولن در شیراز و اصفهان

امین غفاری نوازنده ویولن در شیراز، تهران، اراک و اصفهان کنسرت مستقل برگزار می‌کند.

برگزاری کنسرت مستقل ویولن در شیراز و اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس، امین غفاری نوازنده ویولن درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: در ادامه تور کنسرت‌هایی که از سال گذشته آغاز شد، در روز ۲۰ آذر در شهر شیراز در تالار احسان، اجرایی کلاسیک را در پیش خواهیم داشت. این کنسرت با اجرای آثاری از آهنگسازان مطرح همچنین موسیقی فیلم‌های مطرح دنیا که برای ویلن و آنسامبل تنظیم شده‌اند همراه است.

این نوازنده اضافه کرد: علاوه بر این در روزهای ١٠ و ١١ دی ماه در تالار رودکی، ٢٨ دی ماه در اراک و پنجم بهمن در اصفهان به اجرای رسیتال ویولن کلاسیک خواهم پرداخت. همچنین در جشنواره فجر امسال با ارکستر سمفونیک تهران به‌عنوان سولیست همکاری خواهم کرد.

او درباره همکاری مجدد با ارکستر سمفونیک تهران گفت: به‌خاطر مشغله کاری مدتی از ارکستر فاصله گرفته بودم. از زمانی که آقای روحانی به عنوان مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران منصوب شدند، پس از آشنایی با من و در نخستین همکاری، کنسرتو ویولن خاچاطوریان را اجرا کردم که تجربه و رزومه بسیار خوبی برایم بود. پس از آن درگیر گذراندن دوره‌هایی در خارج از کشور و کنسرت‌های خودم شدم و در نهایت همکاری ما مجدداً برای جشنواره موسیقی فجر امسال میسر شد.

این هنرمند ادامه داد: جدا از بحث اجراها در ماه‌های اخیر مسترکلاس‌هایی فراوانی در شهرهای مشهد، بجنورد، اصفهان، لاهیجان، کرج و بابل برگزار کرده‌ام و در ادامه این کلاس‌ها روز ١٢ بهمن در تبریز مسترکلاس دیگری خواهم داشت.

غفاری پروژه کنسرت‌های مستقل خود را تابستان سال گذشته در تالار وحدت کلید زد و در ادامه با تمدید کنسرت و استقبال از این اجراها، چند اجرای دیگر در تهران و شهرستان‌هایی چون اصفهان و بجنورد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول