اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

نیروی انتظامی با محکوم کردن اقدام کور تروریستی چابهار:

دستگیری و برخورد قاطع با عوامل اصلی حادثه تروریستی چابهار در دستور کار پلیس

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به حادثه تروریستی چابهار اعلام کرد: قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح‌ریزی این حادثه تروریستی و برخورد قاطع با مسببان اصلی در دستور کار نیروهای امنتی و انتظامی است.

دستگیری و برخورد قاطع با  عوامل اصلی حادثه تروریستی چابهار در دستور کار پلیس

مرتضی سیف زاده - خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،نیروی انتظامی در واکنش به حادثه تروریستی چابهار اطلاعیه صادر کرد. 

در متن پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

در پی حادثه تروریستی کور صبح امروز، متاسفانه دو تن از همرزمان جان برکف فرماندهی انتظامی شهرستان چابهار شهید و تعدادی از هموطنان عزیزمان نیز مجروح شدند. 

بی‌تردید اقتدار و امنیت کشور بزرگ ایران اسلامی با این گونه اقدامات کور و دردمنشانه خدشه‌دار نخواهد شد و به تحقیق فرزندان غیور ملت در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای امنیتی با حمایت مومنانه قاطبه مردم بصیرکشورمان علی الخصوص هموطنان عزیز چابهاری، تروریست‌های خبیث و منحرف و مزدور را از کرده خود پشیمان خواهند نمود. 

در ادامه این پیام، با تقدیم تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدای این حادثه تروریستی و مردم شهید پرور ایران اسلامی، آمده است:

هر قطره از خون این شهدای والامقام که با صلابت و شجاعت اقدام ناجوانمردانه تروریست‌های کوردل را ناکام گذاشتند، اراده ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را برای مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای آن، قوی تر می کند.

در این پیام، ضمن محکوم کردن این حمله کور تروریستی، تاکید شده است: قطعاً پیگیری موضوع تا شناسایی و دستگیری عوامل اصلی طرح ریزی این حادثه تروریستی و  برخورد قاطع با مسببان اصلی، در دستور کار نیروهای امنیتی و انتظامی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول