اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

درتذکرات امروز نمایندگان خطاب به روحانی مطرح شد

الزام مردم برای مراجعه به نهادهای حمایتی و اثبات استحقاق دریافت سبد کالا در شان ملت نیست

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که الزام مردم برای مراجعه به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی جهت اثبات استحقاق دریافت سبد کالا مغایر شأن و کرامت مردم است.

الزام مردم برای مراجعه به نهادهای حمایتی و اثبات استحقاق دریافت سبد کالا در شان ملت نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 14 آذر 97) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

علیم یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در تذکری به وزیر ارتباطات خواستار رسیدگی به وضعیت قطعی اینترنت در مناطق و شهرهای مختلف سراسر کشور شد.

سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائم‌شهر به اتفاق چند نفر دیگر از نمایندگان شمال کشور در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار پرهیز از اظهارنظرهای غیرکارشناسی و خلاف نظر مردم شریف استان‌های شمالی (مازندران، گلستان و گیلان) در رابطه با انتقال آب دریای خزر به سمنان شدند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضرورت اختصاص سبد حمایتی دولت به کارگران ساختمانی که فعلا مغفول مانده‌ است را متذکر شد.

حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا در مقابل ظلم‌های دولت آلمان که هواپیمای وزیر خارجه ما را تحریم مخابراتی می‌کند سکوت کرده‌اید و در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا دولت از جیب دهک‌های پایین برمی‌دارد و به دهک بالا می‌دهد و همچنین در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کرد که چرا شما به تلگرام 300 گیگ و به پیام رسان‌های داخلی 35 گیگ پهنای باند داده‌اید.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد به اتفاق 40 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کردند که مدتی است که مارکت‌های مجاز موسیقی کشور به برخی چهره‌های نامانوس و باسابقه طولانی در موسیقی زیرزمینی و از مروجین ولنگاری در فضای فرهنگی کشور و به گونه‌ای سؤال برانگیز در حوزه موسیقی مجاوز فعالیت داده است.

رسول خضری نماینده مردم سردشت در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد جدی، قانونی و شدید با عاملان کشتار کوله‌بران شد و عنوان کرد این کول‌بران به دلیل بی‌برنامگی دولت در ساماندهی معابر کولبری و مبارزه با فقر و نداری این افراد ناچار به جهت به دست آوردن تکه نانی جانشان را فدای امرار معاش خانواده‌هایشان می‌کنند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که الزام مردم برای مراجعه به نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی جهت اثبات استحقاق دریافت سبد کالا مغایر شأن و کرامت مردم است و در تذکر دیگری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که میزان دستمزد کارگران ساختمانی و حقوق کارگران با تورم و گرانی‌های امروز کشور هیچ تناسبی ندارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول