اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت شنبه برگزار می‌شود

مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید سازمان حج و زیارت شنبه - ۱۷ آذرماه- برگزار می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت شنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حج و زیارت شنبه ۱۷ آذرماه با حضور سیدعباس صالحی وزیر ارشاد وحجت‌الاسلام قاضی‌عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در سالن جلسات سازمان حج و زیارت برگزار می‌شود.

در این مراسم علیرضا رشیدیان به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت معرفی و از زحمات «حمید محمدی» در مدت دو سال ریاست سازمان حج و زیارت تقدیر می‌شود.

بنا بر این گزارش، علیرضا رشیدیان استاندار پیشین استان خراسان رضوی در دولت یازدهم و دولت دوازدهم است. وی پیش از این، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت بود. رشیدیان از ابتدای پیروزی انقلاب، عضو سپاه پاسداران شد و به مدت ۶۰ ماه در جنگ ایران و عراق حضور داشت و به افتخار جانبازی نائل آمد.

به گزارش فارس، خبر انتصاب علیرضا رشیدیان به عنوان رئیس جدید سازمان حج و زیارت را خبرگزاری فارس شنبه هفته جاری در حالی که هیچ مقام رسمی آن را تأیید نکرده بود، منتشر کرد که روز گذشته نیز حمید محمدی رئیس فعلی سازمان حج‌و زیارت این خبر را با اعلام جایگزینی رشیدیان به جای وی اعلام کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول