اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران اعلام کرد

استقرار آمبولانس در میادین اصلی پایتخت/ علائم هشداری در روزهای آلوده

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با اشاره به استقرار 14 آمبولانس و 4 اتوبوس‌آمبولانس در میادین اصلی پایتخت به دلیل تشدید آلودگی هوا گفت:‌هموطنان در صورت دارا بودن علائمی همچون سرگیجه، تهوع و تنگی نفس به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس مراجعه کنند.

استقرار آمبولانس در میادین اصلی پایتخت/ علائم هشداری در  روزهای آلوده

محمد دُرآبادی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با تمهیدات اورژانس در شرایط آلودگی هوا اظهار داشت: به دلیل تشدید آلودگی هوا در پایتخت از صبح امروز در 10 میدان اصلی پایتخت از جمله میدان انقلاب، ولیعصر، آزادی، امام حسین (ع)، تجریش و ... 14 دستگاه آمبولانس و 4 اتوبوس‌آمبولانس استقرار یافته است.

وی با اشاره به آمادگی اورژانس جهت ارائه خدمات به هموطنان در صورت ابتلا به مشکلات ناشی از آلودگی هوا، گفت: در صورتی که هموطنان با علائمی همچون سردرد، سرگیجه، تهوع، دوبینی و تنگی نفس مواجه شدند حتماً به نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس در میادین اصلی مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: در صورتی که هموطنان نیاز به اکسیژن‌تراپی به دلیل آلودگی هوا داشتند اقدامات لازم برای آنها انجام می‌گیرد و در شرایط اضطراری‌تر که نیاز به انتقال بیمار باشد هر چه سریع‌تر افراد به بیمارستان و مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول