اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

عرضه کروم 71 با قابلیت‌های امنیتی تازه

گوگل با به روزرسانی مرورگر کروم نسخه 71 آن را عرضه کرده است تا یک بار دیگر بتواند با مرورگر شرکت‌هایی همچون مایکروسافت و موزیلا رقابت کند.

عرضه کروم 71 با قابلیت‌های امنیتی تازه

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اسل گیر، کروم در حال حاضر محبوب‌ترین مرورگر اینترنتی است و به نظر می‌رسد، رابط کاربری سبک و همه پسند و امکانات امنیتی مناسب عامل اقبال به آن باشد.

نسخه 71 مرورگر کروم برای استفاده بر روی ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است. یکی از قابلیت‌های این نسخه از کروم امکان شناسایی اگهی‌های بد و مخرب و جلوگیری از نمایش آنهاست. کروم با تهیه یک پایگاه داده از این نوع آگهی‌ها تلاش می‌کند، به تدریج همه آنها را شناسایی و بلوکه کند.

البته در برخی موارد اگهی‌های یادشده آلوده به بدافزار نیستند وصرفا با استفاده از نرم افزارهای قدیمی و به روز نشده تهیه شده‌اند، اما کروم قصد دارد نمایش این آگهی ها را هم متوقف کند.

کروم به مالکان وب سایت های نمایش دهنده اگهی های آلوده و مخرب تا 30 روز مهلت می دهد تا مشکلات آنها را برطرف کنند. در غیر این صورت آگهی های یادشده را بلوکه می کند. ساماندهی افزونه های مرورگر کروم و بررسی مشکلات امنیتی و حذف اگهی های نامطلوب از جمله دیگر اقدامات انجام شده در مرورگر به روز شده است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول