اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

مهدی نژادنوری:

هیات اندیشه ورز جهاد علمی در معاونت علمی آستان قدس رضوی تشکیل می‌شود

معاونت علمی آستان قدس رضوی از ایجاد هیات اندیشه ورز جهاد علمی با حضور اندیشمندان و مسئولین بخش های علمی مشهدمقدس در معاونت علمی آستان قدس رضوی خبر داد.

هیات اندیشه ورز جهاد علمی در معاونت علمی آستان قدس رضوی تشکیل می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهدی نژادنوری معاون علمی آستان قدس رضوی با اعلام خبر تشکیل هیات اندیشه ورز گفت: این هیات برای آشنایی بهتر با ظرفیت ها و تجارب یکدیگر و بررسی موانع و فرصت ها در پیشرفت علمی با روحیه و مدیریت جهادی با تکیه بر منویات رهبری معظم انقلاب و تدبیر تولیت معزز آستان قدس رضوی در بهره گیری از فکر و اندیشه فرهیختگان و ایجاد هماهنگی و همسویی بین آنها در تحقق پیشرفت همه جانبه تشکیل می شود.

وی افزود: هیات اندیشه ورز جهادعلمی به ریاست معاونت علمی و بصورت ماهانه تشکیل خواهد شد.

معاون علمی آستان قدس رضوی درباره چگونگی انتخاب  اعضای این هیات خاطرنشان کرد: اعضای اولیه هیات اندیشه ورز را مسئولین بخش های علمی مشهدمقدس و تعدادی از اندیشمندان  تشکیل داده و در ادامه اشخاص دیگری نیز ممکن است به اقتضا از بخش های دولتی، عمومی یا غیر دولتی به آن اضافه شوند.

مهدی نژاد در ادامه افزود عضویت اشخاص در این هیات با رضایت خودشان صورت یافته و در گام بعدی هیات اندیشه ورز در سطوح دیگر معاونت با حضور افراد مرتبط شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول