اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سفیر روسیه: تل‌آویو درباره حضور ایران در سوریه اغراق می‌کند

سفیر روسیه در لبنان ضمن اعلام اینکه تمرکز کنونی بر روی ایران و حزب الله در چارچوب اقدامات علیه محور مقاومت است، افزود رژیم صهیونیستی درباره حضور ایران در سوریه بزرگ‌نمایی می‌کند.

سفیر روسیه: تل‌آویو درباره حضور ایران در سوریه اغراق می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان اعلام کرد تمرکز بین‌المللی بر دولت سوریه و سرنگون کردن آن باید تغییر کند.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، زاسپکین گفت امروز توجه بین‌المللی به سمت ایران و اعمال فشار بر حزب‌الله است و همه اینها در چارچوب اقدامات علیه محور مقاومت است.

سفیر روسیه ادامه داد آنها می‌خواهند موانعی در مسیر راه‌حل سیاسی و برون‌رفت برای بحران سوریه قرار دهند؛ آنچه در جهان عرب اتفاق افتاد، رژیم اسرائیل را راحت کرد زیرا در صورت جنگ میان عرب‌ها، دیگر نیاز نیست تل‌آویو کار زیادی انجام دهد.

زاسپکین سپس اعلام کرد: ما دائما تلاش می‌کنیم نظر اسرائیل را بشنویم، اینکه آیا واقعا موضوعی وجود دارد که امنیت اسرائیل را تهدید کند یا خیر؛ چیزهایی وجود دارد که ممکن است همیشه با آنها هماهنگ کنیم.

سفیر روسیه درباره حضور ایران در سوریه هم گفت: اسرائیل درباره حضور ایران در سوریه غلو زیادی کرده و باید از هر گاهی با آنها در این باره صحبت شود؛ از نظر ما این برای حمایت و تثبیت امنیت در خاورمیانه است.

رژیم صهیونیستی پروپاگاندای گسترده‌ای درباره حضور ایران در سوریه با راه انداخته و تا کنون چندین بار به همین بهانه، مناطقی در سوریه را هدف قرار داده است. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول