اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

بانک توسعه آسیایی به تاجیکستان 300 میلیون دلار وام می‌دهد

مرکز مطبوعاتی نمایندگی بانک توسعه آسیایی در تاجیکستان موضوع توسعه جاده‌ها، انرژی، بخش خصوصی،آموزش و پرورش، بهداشت، تامین امنیت غذایی و زیرساخت‌های شهری تاجیکستان را اولویت برنامه این بانک برای 3 سال آینده خواند.

بانک توسعه آسیایی به تاجیکستان 300 میلیون دلار وام می‌دهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مرکز مطبوعاتی نمایندگی بانک توسعه آسیایی در تاجیکستان در گزارشی برنامه جدید این بانک برای سال‌های 2019-2021 در این کشور را متمرکز به توسعه جاده‌ها، انرژی، بخش خصوصی، آموزش و پرورش، بهداشت، تامین امنیت غذایی و زیرساخت‌های شهری عنوان کرد.

«پرادیپ سریواستاوا» نماینده دائمی بانک توسعه آسیایی در «دوشنبه» در این خصوص گفت: طرح تجاری مذکور مطابق با استراتژی فعلی مشارکت بانک توسعه آسیایی با تاجیکستان و اولویت‌های توسعه ملی این کشور می‌باشد.

وی افزود: برای رسیدگی به چالش‌ها و نیازهای این کشور بانک توسعه آسیایی برای مشارکت و همکاری با سایر سازمان‌های چندجانبه و دوجانبه آماده است.

بنابراین گزارش، کمک‌های مالی پیش بینی شده در چارچوب برنامه 3 ساله بانک توسعه آسیایی بیش از 300 میلیون دلار براورد شده و به شکل وام به تاجیکستان ارائه می‌شود.

با این حال، رقم نهایی کمک به دستاوردهای تاجیکستان و وجود منابع لازم در بانک توسعه آسیایی بستگی دارد.

طرح سرمایه گذاری پیش بینی شده بانک توسعه آسیایی در تاجیکستان شامل پروژه‌هایی برای احیا دالان‌های کلیدی جاده‌ای، حمایت از بخش مالی، توسعه بیشتر بخش انرژی، بهبود زیرساخت‌ها و همچنین بهبود مدیریت ذخایر آبی می‌باشد.

علاوه بر این بانک توسعه آسیایی قصد دارد از پروژه‌هایی در زمینه توسعه زیرساخت‌های شهری، بهبود انعطاف پذیری در برابر بلایای طبیعی و توسعه مهارت‌های کاری در تاجیکستان حمایت کند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول