اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فتوحی در نشست خبری روسای دانشگاه‌ها سطح یک:

فرصت‌های مطالعاتی اساتید نباید به دلیل مشکل ارز متوقف شود/ قول مساعد جهانگیری به روسای دانشگاه

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: در حال حاضر دانشگاه‌ها با مشکل قیمت ارز مواجه هستند ولی نباید فرصت‌های مطالعاتی اساتید به این دلیل متوقف شود.

فرصت‌های مطالعاتی اساتید نباید به دلیل مشکل ارز متوقف شود/ قول مساعد جهانگیری به روسای دانشگاه

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمود فتوحی رئیس دانشگاه صنعتی شریف  در نشست خبری روسای دانشگاه‌های سطح یک در دانشگاه تهران گفت: تعاملات بین‌المللی بحث مهمی است که از دو جنبه اهمیت دارد یکی اینکه تعاملات بین‌المللی می‌تواند انعکاس‌دهنده وضعیت کشور به جهان باشد و دیگر اینکه تعاملات بین‌المللی، پویایی دانشگاه را به همراه دارد. 

وی افزود: از سوی دولت به هر کدام از دانشگاه‌ها برنامه‌ای داده شد و قرار شد بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شود که البته بودجه اولیه محقق نشد ولی لازم است دانشگاه‌ها در زمینه افزایش دانشجویان بین‌المللی فعالیت کنند تا در مدت 5 سال به پیشرفت در این زمینه برسند. 

فتوحی گفت: در دانشگاه شریف در زمینه مهارت‌افزایی دانشجویان کار کردیم به طوری که دوره اقتصاد انرژی و سیاست‌گذاری عمومی را تصویب کردیم. 

به گفته فتوحی 70 درصد بودجه دانشگاه‌ها باید تاکنون تخصیص داده می‌شود ولی 42 درصد محقق شده است و معاون اول رئیس‌جمهور قول تامین ارز 4200 تومانی یا تامین بودجه ریالی را داده است ولی مهم این است که فرصت‌های مطالعاتی اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نباید متوقف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول