اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جشنواره فیلم مقاومت فردا در لبنان آغاز می‌شود

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت فردا دوشنبه ۱۲ آذر در لبنان آغاز به کار می‌کند.

جشنواره فیلم مقاومت فردا در لبنان آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و سینمایی، فیلمسازان و سینماگران ایرانی و لبنانی فردا در لبنان آغاز به کار می‌کند.

این رویداد سینمایی در ادامه همزمانی در دیگر کشورها در قالب هفته‌های فیلم مقاومت در راستای ترویج فرهنگ مقاومت و جهانی‌سازی محصولات این گونه سینمایی در اولین گام، فردا (دوشنبه ۱۲ آذر) در شهر بیروت افتتاح می‌شود.

محمدعلی باشه آهنگر کارگردان «سرو زیر آب»، سیدمحمود رضوی و محمدحسین مهدویان تهیه‌کننده و کارگردان «ماجرای نیمروز»، محمد خزاعی دبیر جشنواره، محمد حبیبی مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، حسین صابری مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از جمله مدیران و فیلمسازان حاضر در این مراسم خواهند بود.

علاوه بر برنامه‌های متعدد و نمایش آثار مستند و کوتاه، چهار فیلم سینمایی: «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی، «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و «امپراطور جهنم» به کارگردانی پرویز شیخ طادی همزمان با جشنواره در بیروت به نمایش در می‌آیند.

جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ادوار برگزاری‌اش، تاکنون، موفق شده است ۴۷ هفته فیلم مقاومت را در کشورهای مختلف از جمله: روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، افغانستان، ترکیه، فنلاند، نیجریه، هند، سوریه، لبنان، غزه و ... برگزار کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول