اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه معدن ایران:

فعالیت‌های معدنی بدون توجه به محیط زیست و منابع طبیعی، فعالیت اقتصادی محسوب نمی‌شود

رئیس خانه معدن ایران در پایان با تاکید بر اینکه باید بین همه بخش‌های صنعتی یک رابطه تعریف شده داشته باشیم، گفت: فعالیت‌های معدنی بدون توجه به محیط زیست و منابع طبیعی، فعالیت اقتصادی محسوب نمی‌شود.

فعالیت‌های معدنی بدون توجه به محیط زیست و منابع طبیعی، فعالیت اقتصادی محسوب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا بهرامن ظهر امروز در نخستین همایش معدن کاری سبز ایران که در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه فعالیت‌های معدنی باید دارای نقشه راه باشد، اظهار کرد: طی چند سال اخیر این فعالیت‌ها در کشور دارای نقشه راه بوده است.

رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه اکتشاف‌های معدنی را باید به سوی حرکت‌های نوین و اکتشاف در عمق بیشتری برد، ابراز کرد: این اتفاق در معدن سنگ آهن در یزد رخ داده است.

وی با اشاره به اینکه معادن در توسعه مناطق نقش مهمی را ایفا می‌کنند، گفت: به عنوان مثال معدن مس سرچشمه در کرمان نقش مهمی را ایفا کرده و بخش عمده‌ای از وجود فرودگاه‌های متعدد در کرمان به دلیل وجود این معادن است.

بهرامن در ادامه با اشاره به اینکه در همه نقاط دنیا استانداردی برای توسعه وجود دارد و نباید شعار زده عمل شود، خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌های موجود برای توسعه استفاده و شرایطی ایجاد کرد تا از همه بخش‌ها برای توسعه اقتصادی استفاده شود.

رئیس خانه معدن ایران در پایان با تاکید بر اینکه باید بین همه بخش‌های صنعتی یک رابطه تعریف شده داشته باشیم، اظهار کرد: فعالیت‌های معدنی بدون توجه به محیط زیست و منابع طبیعی، فعالیت اقتصادی نخواهد بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول