اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده کل ارتش:

هم‌افزایی نیروهای‌مسلح عامل اقتدار جمهوری‌ اسلامی در منطقه است

فرمانده‌ کل ارتش جمهوری‌ اسلامی گفت: هم‌افزایی نیروهای‌ مسلح به خصوص نیروی‌ دریایی ارتش و سپاه، موجب شده جمهوری اسلامی حاکم و حافظ تنگه هرمز، خلیج‌فارس و دریای‌ عمان باشد.

هم‌افزایی نیروهای‌مسلح عامل اقتدار جمهوری‌ اسلامی در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در آیین الحاق ناوشکن «سهند» به ناوگان نیروی‌ دریایی ارتش اظهار داشت: امروز در تاریخ نیروی‌ دریایی روز مهمی است و تاریخ گواهی خواهد داد که ما توانستیم ناممکن‌ها را ممکن کنیم.

وی افزود: در چهل سال انقلاب، نیروی‌ دریایی یک خط روشن و پرافتخار طی کرده و نقاط عطف فراوانی رقم زده است.

فرمانده کل ارتش گفت: اشاره به این نقاط عطف، اشاره به عظمت انقلاب و دمیدن روحیه خودباوری به ایران و ایرانی است.

امیر موسوی اظهار داشت: نیروی‌دریایی در رژیم گذشته کاملا وابسته بود و تمام تجهیزات از خارج وارد می‌شد، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، ناگهان انرژی متراکم خود را آزاد و برای نظام افتخارآفرینی کرد.

به گفته فرمانده‌کل ارتش، دفاع جانانه تکاوران نیروی‌دریایی در خرمشهر، حماسه ۷ آذر و شکستن کمر دشمن‌ بعثی و خارج کردن نیروی‌ دریایی دشمن از عرصه جنگ و همچنین برقراری امنیت خطوط دریایی و اسکورت بیش از ۱۰ هزار شناور تجاری مهم‌ترین خدمات این نیرو در زمان جنگ به انقلاب اسلامی بود.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: از زمان فرماندهی امیر دریادار سیاری فصل جدیدی در پیشرفت‌های نیروی‌ دریایی آغاز شد.

وی افزود: مبارزه با دزدان دریایی، حضور در آب‌های بین‌المللی و پیشروی تا مدار ده درجه، تاسیس منطقه دریایی جاسک و علمداری در سواحل مکران، ساخت شناورهای جدید با کمک صنایع وزارت دفاع از جمله اقدامات امیر دریادار سیاری بود.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: در یک سال گذشته و با فرماندهی امیردریادار خانزادی، زمان اوج‌گیری قدرت دریایی با استفاده از تجارب گذشته و ویژگی‌های مدیریتی و علمی بوده و عصر تازه‌ای در اقتدار نیروی‌ دریایی رقم خورده است.

امیر موسوی هم‌افزایی نیروهای مسلح را عامل موثری در جهت ارتقای اقتدار جمهوری‌ اسلامی عنوان کرد و افزود: هم‌افزایی بی‌سابقه بین ارتش و وزارت دفاع، نداجا و صنایع دفاعی وزارت دفاع موجب تجهیز و ارتقای نیروی‌ دریایی شده است.

سرلشکر موسوی ادامه داد: هم‌افزایی نیروهای‌دریایی ارتش و سپاه با یکدیگر و پشتیبانی سایر نیروها موجب شده است که جمهوری‌ اسلامی حاکم و حافظ خلیج‌ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان شود.

وی اظهار داشت: امروز با هم‌افزایی این نیروها می‌توانیم به اقدامات ناامن کننده کشورهای نظام سلطه و ایادی آن‌ها پاسخ قاطع دهیم.

فرمانده‌کل ارتش تصریح کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل و ایادی آنان، با ناامن کردن منطقه ارتزاق می‌کنند و به جنایات خود ادامه می‌دهند؛ به همین علت، نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ۴۰ سال است با این تضییع‌کنندگان حقوق بشر مبارزه می‌کند و عقب ننشسته است.

امیر موسوی تاکید کرد: طولی نخواهد کشید که شاهد نابودی و رسوایی این بدعهدان بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول