اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران گمرک بازرگان صورت گرفت

کشف هروئین از کفش یک مسافر در مرز ایران و ترکیه + عکس

ماموران گمرک بازرگان در یک عملیات، موفق به کشف 400 گرم هروئین از کفش یک مسافر شدند.

کشف هروئین از کفش یک مسافر در مرز ایران و ترکیه + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی گمرک ایران، ماموران گمرک بازرگان با هوشیاری و به کمک تیم عملیات و بازرسی مربیان و سگ‌های موادیاب (سمگا) موفق شدند، 400 گرم هروئین را در کفش یک مسافر شناسایی و کشف کنند.

بر اساس این گزارش، ماموران گمرک بازرگان پس از مشکوک شدن به یک مسافر، با کمک تیم مربیان و سگ‌های موادیاب به بازرسی این مسافر اقدام کردند.

این ماموران در بازرسی از کفش‌های این مسافر متوجه غیرعادی بودن وزن کفش و کفی آن شده و پس از جدا کردن کفی آن 400 گرم هروئین را که به شکل ماهرانه در یک محافظ نازک پارچه‌ای و در زیر کفی کفش جاسازی شده بود، کشف کردند.


 گمرک بازرگان یکی از گمرکات صدرنشین در کشفیات قاچاق و مواد مخدر است و اخیرا ماموران این گمرک توانستند یک محموله 1100 کیلوگرمی هروئین که بزرگترین محموله مواد مخدر محسوب می‌شود، به نام خود ثبت کنند.

ماموران گمرک به کمک تیم مربیان و سگهای موادیاب در سال گذشته موفق شدند با انجام 190 هزار فقره بازرسی و به طور متوسط 5 عملیات کشف در روز، 1485 عملیات کشف مواد مخدر و غیرمخدر  به نام خود ثبت کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول