اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

در گفت‌وگو با فارس اعلام شد

اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص به ثبت احوال/ ابلاغ بسته حمایت از بیماران صعب‌العلاج به دانشگاه‌ها

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت از اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج به سامانه ثبت احوال خبر داد و گفت: بسته کامل حمایت از بیماران صعب‌العلاج به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ می‌شود.

اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص به ثبت احوال/ ابلاغ بسته حمایت از بیماران صعب‌العلاج به دانشگاه‌ها

مهدی شادنوش در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با تمهیدات وزارت بهداشت برای بیماران مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده و برای حمایت از این بیماران به اطمینان خاطر رسیده‌ایم، البته برنامه‌های دیگری در دستورکار است تا بتوانیم ماندگاری بیشتری برای برنامه‌ریزی‌ها داشته باشیم.

وی از اتصال سامانه ثبت بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج با سامانه ثبت احوال خبر داد و گفت: اطلاعات به روز بیماران از طریق این دو سامانه قابل استفاده بوده و می‌توان برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت کمک بیشتر به این بیماران انجام داد.

رئیس مرکز مدیریت پیوند و امور بیماری‌های وزارت بهداشت از تدوین بسته‌های خدمتی برای بیماران مبتلا به SMA و MPS خبر داد و گفت: بر اساس این بسته خدمتی زمان و دوره استفاده از خدمات برای این بیماران از طریق وزارت بهداشت مشخص خواهد بود.

شادنوش بیان داشت: بسته کامل حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج تهیه شده و تا پایان سال به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی ابلاغ خواهد شد. همچنین هفته گذشته با حکم وزیر بهداشت، شورای عالی بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج شکل گرفت که تصمیمات حمایتی از این بیماران در سطح عالی با ریاست وزیر بهداشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول