اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

پایان آذرماه آخرین مهلت ارائه برنامه‌های بعثه در حج ۹۸

سرپرست حجاج ایرانی در جمع معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری، پایان آذرماه را آخرین مهلت ارائه برنامه جامع بعثه برای حج ۹۸ اعلام کرد.

پایان آذرماه آخرین مهلت ارائه برنامه‌های بعثه در حج ۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی عسکر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در نشست امروز شورای معاونان و مدیران بعثه مقام معظم رهبری گفت: با توجه به اینکه مذاکرات حج آینده با مسئولان وزارت حج عربستان کمتر از یک ماه دیگر انجام خواهد شد، معاونت‌ها و واحدهای مختلف بعثه، برنامه‌ها و طرح‌های خود را برای حج ۹۸ هرچه سریعتر ارائه دهند.

وی افزود: کاهش نیروهای اعزامی به حج آینده و صرفه جویی در بخش‌های مختلف بدون آن که از کیفیت کاسته شود، لازم است در دستور کار واحدهای مختلف قرار گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت همچنین از معاونت فرهنگی خواست درخصوص معرفی روحانیون و معینه‌های کاروان‌ها، برگزاری همایش‌ها و جلسات آموزشی و تهیه محصولات فرهنگی منطبق با نیازهای زائر سریع‌تر اقدام کند.

در این جلسه جعفر شمسیان معاون توسعه مدیریت و منابع بعثه و مدیران واحدهای مختلف این معاونت در خصوص اقدامات صورت گرفته برای تدوین برنامه بودجه سال ۹۸، آموزش و ارزیابی نیروی انسانی و نهایی کردن طرح تعالی حج گزارش دادند و نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت تأکید کرد: حرکت هماهنگ مسئولان مناطق و استان‌ها با مرکز در اجرای برنامه‌های حج آینده ضروری است.

وی همچنین ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی را در انتقال اطلاعات مورد نیاز به زائران یادآور شد و تصریح کرد: باید تلاش کرد از توان دستگاه‌ها و سازمان‌هایی که می‌توانند در این بخش به بعثه کمک کنند، استفاده شود.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین خواستار استفاده از نظرات کارشناسی در تدوین برنامه‌های بخش‌های مختلف شد و از حاضران خواست منطبق با نیازهای حج آینده، راهکارهای مناسب را برای رسیدن به موفقیت تعریف و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول