اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

آیت‌الله نوری همدانی در توصیه به مسئولان

صداقت و راستی پیشه کنید و به وعده‌هایتان عمل کنید/ بی‌توجهی به خواسته‌های مردم خیانت است

آیت‌الله نوری همدانی با توصیه مسئولان کشور درباره عمل به وعده‌ها گفت: مسئولان باید صداقت، راستی و عمل به وعده‌ها سرلوحه کار خود قرار دهند و بدانند بی‌توجهی به خواسته‌های مردم خیانت است.

صداقت و راستی پیشه کنید و به وعده‌هایتان عمل کنید/ بی‌توجهی به خواسته‌های مردم خیانت است

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس آیت‌الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با اشاره به ضرورت عمل به وعده‌ها از سوی مسئولان گفت: باید صداقت، راستی و وعده خلاف ندادن سرلوحه کار مسئولان محترم باشد، و آگاه باشید که خدمت به ضعفا را از یاد نبرید.

وی با بیان بخشی از نامه حضرت علی علیه‌السلام به مالک گفت: حضرت فرمودند: «ای‌مالک؛ بدان که مردم ستون دین هستند». حال هم مسئولان بدانند بیان حضرت در هشت سال دفاع مقدس و انقلاب مردم ایران مشخص شد. مردم ستون دین و انقلاب هستند و باید دلسوزی متوجه مردم باشد.

این استاد حوزه ادامه داد: حضرت علی(ع) توصیه می‌کنند: مسئولان به ضعفا بیشتر عنایت کنند و بین نزدیکترین و دورترین فرد جامعه تفاوت نگذارند.

آیت‌الله نوری همدانی توجه به خواسته‌های مردم را از اولویت‌های مسئولان دانست و گفت: مسئولان بدانند مردم به آنها رأی داده‌اند و باید به نظر مردم توجه کنند، اگر توجه نداشته باشند خیانت کرده‌اند.

این مرجع تقلید صداقت را از دیگر خصوصیات مسئولان کشور اسلامی دانست و گفت: مسئولان با مردم صادق باشند با صداقت حرف بزنند زیرا نشانه ایمان صداقت و راستگویی است، مسئولان وعده دروغ ندهند و آنچه را می‌توانند به آن عمل کنند به مردم وعده بدهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول