اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باکسب مدال‌های‌رنگارنگ درمسابقات‌جهانی استرالیا

ورزشکار جهرمی پرافتخارترین شناگر تاریخ نجات غریق ایران شد

شناگر جهرمی در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در استرالیا با دریافت یک نشان طلا، 2 نقره و یک برنز پر افتخارترین شناگر تاریخ رشته نجات غریق در ایران شد.

ورزشکار جهرمی پرافتخارترین شناگر تاریخ نجات غریق  ایران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جهرم صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در استرالیا برگزار شد و محمد ناظری شناگر جهرمی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی نجات غریق ایران به این مسابقات اعزام شد.

عبدالرحیم خداجو افزود: ناظری در پایان این پیکارها در ماده 50×4 متر با مانع امدادی تیمی به همراه ایلخان نوری، سهیل آشتیانی و حمید قدسی نژاد دیگر شناگران تیم ملی ایران به نشان طلا دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم ادامه داد: این شناگر جهرمی در ماده 200 متر بامانع انفرادی نشان برنز و در ماده  انفرادی 50 متر حمل آدمک و 50×4 متر ترکیبی تیمی نیز بر جایگاه دوم ایستاد و نشان نقره را از آن خود کرد. 

به گزارش فارس، تیم ملی نجات غریق ایران در این مسابقات با چهار ورزشکار در بخش استخری مسابقات ۲۰۱۸ غریق نجات جهان به سه نشان طلا، چهار نقره و یک برنز دست یافت.

شناگر جهرمی در مسابقات نجات غریق قهرمانی جهان در استرالیا با دریافت یک نشان طلا، 2 نقره و یک برنز پر افتخارترین شناگر تاریخ رشته نجات غریق در ایران شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول