اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان:

تیم شنای ناشنوایان زنجان مقام دوم کشوری را از آن خود کرد

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان گفت: تیم شنای ناشنوایان بانوان استان زنجان در مسابقات موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

تیم شنای ناشنوایان زنجان مقام دوم کشوری را از آن خود کرد

داود خیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران ناشنوای استان زنجان با حضور در مسابقات مختلف در طول سال موفقیت‌های چشمگیری را کسب می‌کنند.

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات شنای بانوان ناشنوای کشور طی هفته‌جاری برگزار شد، افزود: تیم شنای بانوان استان زنجان در این مسابقات موفق به کسب مقام دوم کشور شدند.

وی با اشاره به اینکه دختران ناشنوای زنجانی در این رقابت 6 مدال ارزشمند نقره را کسب کردند، بیان کرد: تیم استان زنجان در این رقابت‌ها موفق شد با جام نائب قهرمانی به استان زنجان بازگردد.

خیری با اشاره به اینکه این مسابقات در واقع انتخابی فدراسیون ناشنوایان برای اردوی تیم ملی بود، افزود: تیم‌های برگزیده این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

رئیس هیأت ناشنوایان استان زنجان با اشاره به اینکه تیم شنای ناشنوایان استان خراسان رضوی در این دوره از رقابت‌ها در جایگاه نخست ایستاد، افزود: تیم شنای استان زنجان نیز در این مسابقات و با گذر از رقیبان قدرتمند دیگر در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه هیأت ناشنوایان با همه محدودیت‌ها و کمبودهای موجود موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است، گفت: این هیأت برای درخشش هر چه بیشتر ورزشکاران خود نیازمند حمایت است.

انتهای پیام/73009/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول