اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

گلستان

در گفت‌وگو با فارس گلستان عنوان شد

بسیجیان گلستانی هرگز پشت ولی‌فقیه خود را خالی نخواهند کرد/ تحریم‌های دشمنان بر ملت ایران اثرگذار نیست

مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان گرگان در هفته‌بسیج بار دیگر حماسه‌ای عظیم را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران خلق کردند.

بسیجیان گلستانی هرگز پشت ولی‌فقیه خود را خالی نخواهند کرد/ تحریم‌های دشمنان بر ملت ایران اثرگذار نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان گرگان یکبار دیگر در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران همزمان با هفته بسیج مستضعفین و گرامیداشت قیام 5 آذر 1357 روز ملی گرگان با حضور مقتدرانه در مراسمات این ایام برگ زرین ولایتمداری و دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را در تاریخ این کشور رقم زدند.

زهرا ستارزاده یکی از بسیجیان شهرستان گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: من به عنوان سرباز ولایت در تجمع پرشور بسیجیان شرکت کردم تا به دشمنان انقلاب اسلامی بگویم که حضرت آقا هیچ وقت تنها نیستند و ما به عنوان سرباز کوچک ایشان هستیم و همیشه در رکاب مقام معظم رهبری خدمت خواهیم کرد.

* ما بسیجیان هرگز پشت ولی‌فقیمان را خالی نخواهیم گذاشت

این بانوی بسیجی ادامه داد: من عاشق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر عزیزم هستم و می‌خواهم از اینجا به رهبرم بگویم که ما بسیجیان هرگز پشت ولی‌فقیمان را خالی نخواهیم گذاشت و ایشان به هیچ‌وجه نگران چیزی نباشند.

وی افزود: واقعه پنجم آذر که روز ملی گرگان نامگذاری شده است متاسفانه در این زمینه فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای برای مردم صورت نگرفته است و بسیاری از جوانان این خطه سرسبز هنوز اطلاع کافی از واقعه خونین پنجم آذر ندارند و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کافی از طریق رسانه‌ها فراهم شود.

این بانوی بسیجی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: باید از فرهنگ غرب‌زدگی جدا شویم ولی متاسفانه تعدادی از افراد هستند که این فرهنگ را در جامعه جا نمی‌اندازند در واقعه خونین پنجم آذر تعداد 14 نفر به درجه رفیع شهادت رسیدند.

ستارزاده گفت: ما همواره پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم ایستاد و دشمنان بدانند که حتی لحظه‌ای رهبر خودمان را تنها نخواهیم گذاشت و تا آخرین قطره خونمان پای ولایت و این نظام خواهیم ایستاد.

* تحریم‌های دشمنان و بیگانگان بر روی ملت ایران اثرگذار نیست

ابوالفضل حسینی یکی دیگر از بسیجیان گرگان در گفت و گو با خبرنگار فارس عنوان کرد: دشمنان اسلام درصدد هستند که با فشار اقتصادی به معیشت مردم آنها را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دور کنند ولی ما بسیجیان امروز گردهم جمع شدیم تا بگوییم ما گوش به فرمان ولی فقیه خود هستیم.

این بزرگمرد بسیجی ادامه داد: تحریم‌های دشمنان و بیگانگان بر روی ملت ایران اثرگذار نیست و من به عنوان یک بسیجی و یک فرد انقلابی می‌خواهم به استکبار علی‌الخصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی بگویم که تا جایی که قدرت دارید ایران را تحریم کنید ولی بدانید که نه تنها تحریم بلکه هیچ چیز دیگری یارای مقابله با اراده ملت ایران را نخواهد داشت.

علی اردی خودش را یکی از سربازان ولایت معرفی می‌کند و در راستای واقعه پنجم آذر در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: در آذرماه سال 1357 ملت ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) گوش دادند و به خیابان‌ها ریختند و در حرم مطهر امام رضا (ع) مشهد مقدس مردم را به گلوله بستند و گاز اشک‌آور زدند که امام خمینی (ره) در دوم آذر دستور عزای عمومی را دادند.

وی ادامه داد: در آن روز مردم شهرستان گرگان به حرف رهبرشان لبیک گفتند و وارد میدان شدند که طی راهپیمایی در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان تجمع کردند و نیروهای ژاندرمری وارد امامزاده شدند و مردم ولایی شهرستان گرگان را به گلوله بستند و مردم به سمت خیابان شهدا که در آن زمان نام دیگری داشت، حرکت کردند.

این غیرتمند بسیجی ابراز کرد: در روز پنجم آذر سال 1357 شهرستان گرگان تعداد 14 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی ایران کرد و این رشادت‌ها نشان‌دهنده این است که مردم شهرستان گرگان مردمانی ولایت‌مدار و انقلابی هستند.

متاسفانه بسیاری از جوانان ما اطلاع کافی از واقعه پنجم آذر ندارند و باید در بین جامعه، مدارس، دانشگاه‌ها و مکان‌های فرهنگی فرهنگ‌سازی صورت گیرد که متاسفانه رسانه‌ها از جمله صدا و سیمای ما در این زمینه به صورت گسترده اقدام نکردند.

اردی از کم‌کاری برخی از رسانه‌ها در زمینه‌های فرهنگی از جمله اطلاع‌رسانی واقعه پنجم آذر به مردم گلایه کرد و افزود: رسانه‌ها باید در زمینه‌های فرهنگی از جمله واقعه پنجم آذر تبلیغات گسترده‌تری انجام دهند و به مردم اطلاع‌رسانی کنند من به عنوان یک سرباز ولایی تا سال گذشته اطلاعات کافی در این زمینه نداشتم و با مطالعه کردم توانستم واقعه پنجم آذر را درک کنم رسانه‌ها در این زمینه باید فعالانه‌تر گام بردارند.

* ما بسیجیان همواره آماده به رزم هستیم و هر موقعی که رهبرم به من فرمان دهد لباس رزم می‌پوشم

رضا ملاغلامعلی 15 سال سن دارد و بسیج را برای خود افتخار بزرگی می‌داند و در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان گفت: ما بسیجیان همواره آماده به رزم هستیم و هر موقعی که رهبرم به من فرمان دهد لباس رزم می‌پوشم و به جنگ دشمنان خواهم رفت.

این نوجوان ادامه داد: در این راهپیمایی عظیم بسیجیان شرکت کردم که به دشمنان بگویم ما بسیجیان همیشه گوش به فرمان ولایت‌فقیه خودمان هستیم و به رهبرم می‌گویم که نگران هیچ چیزی نباشند تا ما نوجوانان ایرانی هستیم هرگز نخواهیم گذاشت که دشمن وجبی از خاک ما را تصرف کند.

* بسیجیان همواره در تمام عرصه‌های مختلف همگام با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند / رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی واقعه عظیم پنجم‌آذر به مردم موفق عمل نکردند

شیخ جواد اعلایی‌نصب با تبریک هفته ملی بسیج و روز ملی گرگان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: امروز در پنجم آذرماه شاهد اقتدار همایش بسیجیان در مصلی وحدت شهرستان گرگان هستیم و آمده‌ایم که بگوییم ما همواره پشت ولی‌فقیه ایستاده‌ایم.

وی افزود: بسیجیان همواره در تمام عرصه‌های مختلف همگام با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران هستند و در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و خدمت به محرومین خوش درخشیدند.

اعلایی‌نصب اذعان کرد: در واقعه پنجم آذر سال 1357 در شهرستان گرگان تعداد 14 نفر به شهادت رسیدند که متاسفانه رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی این واقعه عظیم به مردم موفق عمل نکردند و تبلیغات خوبی در این زمینه صورت نگرفت باید آرمان‌های امام راحل و شهدا به مردم شناسانده شود.

================

گزارش: سمیرا رجبی

================

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول