اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح:

نمایشگاه هوایی نشان از بی‌اثری تحریم‌های آمریکا دارد/ تحریم‌ها به انزوای آمریکا منجر شده است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اقدامات عهدشکنانه،‌مستکبرانه و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و عدم تعهد آنها به صلح و امنیت بین‌المللی همه منجر به منزوی شدن آمریکا شده است.

نمایشگاه هوایی نشان از بی‌اثری تحریم‌های آمریکا دارد/ تحریم‌ها به انزوای آمریکا منجر شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امیرسرتیپ حاتمی در مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران اظهار داشت: این نمایشگاه به نوعی جشنواره امید، عزت و افتخار است. جشنواره‌ای که باید از عظمت علم در آن لذت ببریم.

وی افزود: این همایش و نمایشگاه جشنواره‌ای برای شکرگذاری خداوند است که با عدل خود هوش و اراده را طوری بین همه انسان‌ها تقسیم کرد که اگر جاه طلبی خواست خود را بر دیگران حاکم کند دیگران با علم و تلاش خود، علم را به دست آورند و تحریم‌‌های آن جاه طلب بی‌اثر بماند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:‌نمایشگاه هوایی کیش تجلی اراده و نماد مبارزه با روز و استبداد است.

امیر حاتمی افزود:‌ این نمایشگاه سمبل تحقق رویای بشر برای پرواز و تسخیر آسمان است و امروز از این علم و دانشمندان و طراحان آن تشکر می‌کنیم.

وی تاکید کرد: کسانی را که تلاش می‌کنند دیگران از این علم محروم باشند را هم محکوم می‌کنیم. آنها به پیشرفت‌هایی که به اتکاء ثروت مردم جنگ زده اغلب نقاط جهان توانسته‌اند به دست بیاورند مدعی‌اند اما از این علم به دنبال حاکمیت برتر هوایی بر فضای سایر کشورها هستند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود:‌ امروز ایران با اعتماد به نفس کامل در برابر مسئولان دروغگو، عهدشکن و جنایتکار آمریکا ایستاده است و این نمایشگاه نشان می‌دهد آنها فقط با تحریم، حیثیت خود را برده‌اند.

امیرسرتیپ حاتمی ادامه داد:‌این اقدامات که در ذات خود ماهیت استکباری و غیرمسئولانه دولت آمریکا و مبارزه با صلح و امنیت بین‌المللی را دارد موجب منزوی شدن آمریکا شده است.

وی گفت: ما جشن 40 سالگی استقلال خود را در بهمن ماه برگزار می‌کنیم و پیام ما به دوستان،‌ همسایگان و کسانی که صلح را می‌پسندند، پیام صلح و دوستی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افزود: معتقدیم همسایگان ما برای همیشه همسایه ما هستند. حافظه تاریخی بلند مدت آنها عواطف، احساسات و عقلانیت ما در نگاه ما همانند لوح ماندگاری است که مایل نیستیم روی آن نقاط تاریک شکل بگیرد.

امیرسرتیپ حاتمی افزود:‌ ما متمایل به جلوگیری از خشونت و جنگ هستیم و بازدارندگی را در دستور کار داریم.

وی گفت: با خیرخواهی مسئولانه برای همه در کنار آمادگی درونی می‌توان با قدرت از صلح و امنیت منطقه و جهان حمایت کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول