اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

زنجان

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار در اتاق بازرگانی زنجان با رویکرد کارآفرینی

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار در اتاق بازرگانی زنجان با رویکرد کارآفرینی گفت: این انجمن و کانون کارآفرینان استان می‌توانند در مرکز راهبری کسب و کار اتاق نقش موثر و مهمی را ایفا کنند.

راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار در اتاق بازرگانی زنجان با رویکرد کارآفرینی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، غلامحسین جمیلی صبح امروز در جلسه مشترک انجمن جوانان کارآفرین و مسؤولان کانون کارآفرینی استان زنجان با تبریک هفته کارآفرینی و ضرورت توجه به این مقوله مهم، اظهار کرد: اتاق بازرگانی در راستای ظرفیت مهم کارآفرینی، اقدام به راه‌اندازی مرکز راهبری کسب و کار کرده است.
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان اشاره‌ای به راه‌اندازی انجمن جوانان کارآفرین در اتاق بازرگانی زنجان داشت و افزود: این انجمن و کانون کارآفرینان استان می‌توانند در مرکز راهبری کسب و کار اتاق نقش موثر و مهمی را ایفا کنند.
وی با تاکید بر لزوم بها دادن و اعتماد به جوانان افزود: انجمن جوانان کارآفرین اتاق، ویژه جوانانی است که کارآفرینی را به عنوان یک ویژگی با خود به همراه دارند.
 جمیلی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب کانون کارآفرینان استان، خاطرنشان کرد: این کانون طی مدت فعالیت‌اش، نقش پررنگ خود در رویدادهای استانی را دنبال کرده و چشم‌انداز خوبی برای آینده آن متصور است.
*همکاری دانشگاه‌ها با کانون کارآفرینی استان زنجان
در ادامه این جلسه صمد یوسفی رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان با اشاره به روند حرکتی و برنامه‌های کانون در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: کانون در بخش آموزشی با برگزاری دوره‌ها و سمینارها و برگزاری نشست‌هایی با کارآفرینان برتر کشوری، به دنبال فراهم کردن بستری برای توسعه کارآفرینی استان است.
وی با بیان اینکه حضور کارآفرینان برتر کشور در استان تا پایان سال برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: ارتباط کانون با دانشگاه‌های استان با توجه به نقش مهم این مراکز آموزشی، از یک روند افزایش برخوردار شده است.
رئیس کانون کارآفرینان استان زنجان ادامه داد: اساتید دانشگاهی آمادگی خود را برای همکاری و آموزش در بخش‌ها و رشته‌های مختلف اعلام کرده‌اند که رخداد بسیار مهمی است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول